Geen pb kunnen sturen aan reactie op advertentie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Geen pb kunnen sturen aan reactie op advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:24

Ik heb op 1 van mijn advertenties op de bokt markt een reactie gekregen die onder mijn advertentie kwam te staan, nu wil ik deze persoon graag een pb sturen maar dit kan dus niet, ik kan de bokt naam niet aanklikken, hoe kan ik per pb in contact komen met diegene?

Ik kan alleen reactie verwijderen of bij moderator melden maar wil gewoon een pb sturen.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 12:54

Het klopt inderdaad dat je niet rechtstreeks een reactie op een vraag kan sturen naar een gebruiker via Markt. Je zal dan de naam van de gebruiker moeten kopiëren en plakken in Ledenlijst en dan naar Zoek lid rechts boven de lijst; memberlist.php?mode=searchuser
Wat ook een optie kan zijn is de naam van de gebruiker kopiëren, een nieuwe pb opstellen en plakken in het veld onder Gebruikersnamen links bovenin.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:01

C_arola schreef:
Het klopt inderdaad dat je niet rechtstreeks een reactie op een vraag kan sturen naar een gebruiker via Markt. Je zal dan de naam van de gebruiker moeten kopiëren en plakken in Ledenlijst en dan naar Zoek lid rechts boven de lijst; memberlist.php?mode=searchuser
Wat ook een optie kan zijn is de naam van de gebruiker kopiëren, een nieuwe pb opstellen en plakken in het veld onder Gebruikersnamen links bovenin.

Dit was mij idd al bekend.

maar............. dat is toch heel erg omslachtig? In topics zelf op Bokt kan je wel gewoon iemands naam aanklikken en via het profiel een pb sturen, of meteen via de knop 'pb' onder een post van een bokker.

waarom wordt zoiets niet in de Markt verwerkt?

Almarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:02

Misschien moet je eerst toe voegen als vriend?

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:03

Klopt helemaal, ik heb het ook op de lijst gezet zodat Bart kan kijken of dit mogelijk is met het programma dat we nu gebruiken voor Markt.

@ Almarlover, dat maakt niet uit.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:05

C_arola schreef:
Klopt helemaal, ik heb het ook op de lijst gezet zodat Bart kan kijken of dit mogelijk is met het programma dat we nu gebruiken voor Markt.

@ Almarlover, dat maakt niet uit.

*\o/* dat zou helemaal geweldig zijn natuurlijk, als dat zou gaan lukken!

C_arola

Re: Geen pb kunnen sturen aan reactie op advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:21

Ik kan alleen niet zeggen hoelang dit kan duren aangezien de to-do lijst erg groot nog is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:22

Dat zou super zijn als dat doorgevoerd kon worden, word een stuk makkelijker om te reageren via pb, ik wil lang niet alles doen via de openbare advertentie, helemaal betreft afhandeling van het product.

Bedankt voor het antwoord!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 15:48

Dit is zeker iets wat op de wensenlijst staat want het werkt inderdaad niet handig.
Het 'probleem' is dat het forum en de Markt op 2 verschillende soorten software draaien. Alles wat forumgerelateerd is kun je heel makkelijk aan elkaar koppelen (gebruikersnamen, topics etc.), maar de Markt spreekt een andere taal en daar moet alles handmatig gekoppeld worden. Iets wat we zeker wel willen, maar wat niet altijd lukt wegens tijdgebrek en/of omdat het nogal gecompliceerd ligt.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 22:13

Ik heb van Bart bericht gekregen dat het vanaf nu mogelijk is om een gebruiker die een reactie heeft geplaatst, rechtstreeks een pb te sturen.

Hier daarom een slotje voor het overzicht.