Advertenties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 12:17

Ik heb sinds vandaag op de pc, (IE) advertenties door de forums heen, bijv net boven het laatste bericht van een pagina en dan ook nog 1 op de normale plaats er onder. Maar ook waar meer posts zijn om de 3 reacties een reclame banner.

Daarnaast een verkade advertentie en ook andere ads, die steeds door de actieve onderwerpen gaat:
http://tinypic.com/r/2emzbjc/5

zonnebloem18

Re: Advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:28

Dat soort reclame wordt meestal veroorzaakt door malware, even een goede scanner er overheen halen wil meestal wel helpen.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 12:30

Vreemd ik heb gewoon een goede virusscanner :)

Zal eens kijken wat ik er aan kan doen

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 20:52

ik heb hier sinds net ook opeens last van. en ik heb toch echt een goeie virusscanner en al!
ze staan nu tussen de posts, en bovenaan bokt.. nogal irritant

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 21:23

en ik met nieuwe laptop krijg als ik op bokt ben uitgelogd iig opeens n verspringing naar een 18+ site

oeps oud topic excuses

Adddioor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 21:26

Ik heb hier ook last van. Op mn mobiel en pc. Erg vervelend

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 21:26

Dat had ik ook op de laptop, idd onwijs irritant. Met de virus scanner malwareby system volgens mij gaat die reclame wel weg.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 21:29

ow ik ben dus niet de enige ik heb virus en anti spy/maleware laptop is 2 weken oud dat is t dus niet ik denk dat Bart even moet controleren of alle scripts etc nog kloppen :)

ps ik mis echt de mentionfunctie haha ik bedoel dat je n bokker met @ en dat diegene dan weet dat je t tegen diegene hebt lol

kijk en ik ben violwassen ,maaar op bokt zitten ook 12 jarige en dan lijkt me een 18+ link niet fijn

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 13:33

Crypto schreef:
ow ik ben dus niet de enige ik heb virus en anti spy/maleware laptop is 2 weken oud dat is t dus niet ik denk dat Bart even moet controleren of alle scripts etc nog kloppen :)

ps ik mis echt de mentionfunctie haha ik bedoel dat je n bokker met @ en dat diegene dan weet dat je t tegen diegene hebt lol

kijk en ik ben violwassen ,maaar op bokt zitten ook 12 jarige en dan lijkt me een 18+ link niet fijn

Haha ja, of dat je überhaupt kan zien hoe oud een bokker is, maar dat je dan niet in het profiel moet gaan kijken.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 05:29

huh tabaflab hoe bedoel je ? natuurlijk ziet zo iets geen leeftijd daarom blijft het wel vervelend als n 12 jarige plots op n adultsite beland :)

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 19:23

Crypto schreef:
huh tabaflab hoe bedoel je ? natuurlijk ziet zo iets geen leeftijd daarom blijft het wel vervelend als n 12 jarige plots op n adultsite beland :)

Ik bedoel dat als je zeg maar bij de Posts die iemand "stuurt" dat je dan behalve boktnaam avatar, en de hoeveelheid berichten ook de leeftijd ziet staan. En niet op het profiel hoeft te kijken

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 04:48

ow zo haha sorry @tabaflab :) nu snap ik je thnx :D

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 14:21

Crypto schreef:
ow zo haha sorry @tabaflab :) nu snap ik je thnx :D

En nu weer on-topic
Zijn de advertenties weg?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 09:50

Adblocker werkt daar heel goed tegen (al las ik laatst weer dat het ook je informatie doorspeelt aan de CIA en weet ik het wat :') )
Maar goed, die advertenties zijn weg haha. En ook bij youtube :)* fijn!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:13

Als er advertenties door het beeld heen staan is dat bijna altijd het gevolg van malware: een extensie of programma dat zelf advertenties aan de pagina's toevoegt. Vaak kun je ze weer verwijderen door te kijken bij de geinstalleerde extensies in je browser, of de geinstalleerde programma's. Die advertenties die door dat soort programma's worden geplaatst voldoen vaak ook niet aan de regels die Bokt aan advertenties stelt, zoals inderdaad 18+-inhoud. Wij hebben daar helaas geen invloed op.

Omdat Bokt als gratis site de inkomsten haalt uit advertenties, hopen we dat jullie de advertenties die door Bokt zelf worden geplaatst wel een kans willen geven. En dus liever het programmaatje dat de foute advertenties toevoegt verwijderen dan een adblocker installeren. (Of, als je wel een adblocker hebt, dat je een uitzondering wilt maken voor Bokt.)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 23:26

Die adblocker staat voor Bokt uit omdat ik anders ook niet op de Markt kan :)
Ik had ook eerst van die malware maar ondanks dat de adblocker uitstaat heb ik daar ook geen last meer van.