Voor de zoveelste keer ben ik op zoek naar die ene smiley die ik zo graag gebruik, waar ik de code nog steeds niet van weet. Ik klik op 'toon meer smilies' en kijk er vier keer overheen! Na een paar minuten heb ik hem eindelijk, mijn favoriete smiley! Maar ja, ondertussen is de discussie in het topic waar ik wil reageren al verder en maakt mijn reactie dus eigenlijk geen bal meer uit... En ik had net zo'n goede comeback. Lastig!
Is het niet mogelijk om je meest gebruikte smileys bovenaan te zetten? Dat er een teller wordt gemaakt die bijhoudt hoe vaak jij een smiley gebruikt? Net als WhatsApp! Het zou zo veel tijd en frustratie schelen.
Edit: En om iedereen gelukkig te houden, zouden er twee vakjes kunnen komen. Eentje met de 9 meest gebruikte smileys, en eentje met de smileys zoals ze nu staan!
Who's with me?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-10-13 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Geplaatst: 27-10-13 14:22
Het lijkt me heel erg onhandig als smileys ineens van plaats verwisselen. Ik ben juist eindelijk (na 6 jaar ja) een beetje gewend waar ik ze allemaal kan vinden
Unique6
Geplaatst: 27-10-13 14:22
Goed idee!! Ik gebruik enorm vaak:
Anoniem
Geplaatst: 27-10-13 14:23
Phormicola: Deze zocht ik! Ik heb de code nu gekopieerd!
Koper: En als er een apart vakje komt boven de smileys? Dus zoals het nu staat, én een vakje 'meest gebruikt'...
Britt
Geplaatst: 27-10-13 14:23
Ik ken de codes van mijn meest gebruikte smileys uit mijn hoofd, dan hoef ik niet steeds te zoeken. Is dat niet makkelijker?