Zo ziet het er bij mij ook uit. Heb ook de indruk dat er iets niet helemaal klopt Sowieso horen je 'actieve onderwerpen' en 'eigen berichten' rechtsboven verder naar rechts te staan heb ik de indruk maar ik weet het verder ook niet.
Szan
Geplaatst: 12-10-13 10:34
De bovenste foto heb ik ook op mijn laptop.
Tot eergisteren was de header op de homepagina nog uitgestrekt, maar nu niet meer...
Maar ik heb al twee weken de nieuwe versie, en dit is pas sinds een paar dagen..
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 12-10-13 10:41
Bedoel je de kopjes eigen berichten en actieve onderwerpen? Want zo hoe die er op jouw printscreen uit zien, zo zien ze er bij mij op de pc ook uit (ik vind het ook niet zo mooi, ik vind strak uitgelijnd aan de zijkant persoonlijk net wat mooier)
Mijn telefoon ziet er inderdaad ook zo uit als in de OP, maar dat heb ik al sinds ik Bokt 5 heb. Volgens mij hoort dat er wel zo uit te zien Bij mij is echt alleen de homepagina op mijn laptop van slag
Ja dat heb ik ook, het kloppende plaatje is compleet verloren, AAH! .
NienkeV1994
Geplaatst: 12-10-13 11:00
Ik heb het ook, maar is toch echt pas sinds gisterenavond, terwijl ik Bokt 5 toch al even heb.. Heb inderdaad ook de indruk dat het niet helemaal de bedoeling is
Hier ook nog niks gewijzigd naar bokt 5, en op de homepage verdwijnt mn avatar voor een klein gedeelte uit beeld aan de bovenkant van de pagina. Ga ik naar een andere pagina dan is het volkomen normaal
Ach zal wel ergens een klein foutje zitten, kan er wel mee leven
N_B_N
Geplaatst: 12-10-13 15:25
Ja ik heb hetzelfde bij mijn mobiel.als bij.jou. Laptop.is wel normaal. Ik heb trouwens een htc radar Windows phone