eigen reacties in topic terugvinden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

eigen reacties in topic terugvinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 18:44

Stel je hebt ooit eens een eenmalige reactie in een topic gegeven dat al een heel aantal pagina's had. Een hele tijd verder heeft het topic een behoorlijk aantal pagina's bijgekregen. Is er dan een manier om snel je eigen reactie terug te vinden? Via eigen berichten is ook een heel zoekwerk als je daarna nog op een hoop andere topics hebt gereageerd, en de functie doorzoek het topic rechtsonder werkt alleen als iemand toevallig je naam genoemd heeft of gequote...
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben :Y) .

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 18:46

Kwanyin schreef:
Stel je hebt ooit eens een eenmalige reactie in een topic gegeven dat al een heel aantal pagina's had. Een hele tijd verder heeft het topic een behoorlijk aantal pagina's bijgekregen. Is er dan een manier om snel je eigen reactie terug te vinden? Via eigen berichten is ook een heel zoekwerk als je daarna nog op een hoop andere topics hebt gereageerd, en de functie doorzoek het topic rechtsonder werkt alleen als iemand toevallig je naam genoemd heeft of gequote...
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben :Y) .

ja hoor! je gaat naar eigen berichten zoekt het topic er tussen uit en daaronder staat in het klein spring naar bericht!
dan staat hij er bijna voor je neus

Kwanyin

Re: eigen reacties in topic terugvinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 18:49

Waar staat spring naar bericht ergens?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 18:57

Ja op een manier die ik niet uit kan leggen via mn mobiel dus hierbij een stipje zodat ik het vanavond op de laptop kan laten zien.

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 16:50

Kwanyin schreef:

net onder wat klein de titel zegmaar

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 16:54

hackny schreef:
Kwanyin schreef:

net onder wat klein de titel zegmaar

Heb gekeken en bij eigen berichten staat dat niet.
Dat is als je de zoekfunctie gebruikt

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 18:44

Nee, ik zie het nergens staan?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 15:57

Je weet wel om welk topic het gaat? Dan zoek je toch via de gewone uitgebreide zoekfunctie? Eigen berichten heb je dan helemaal niet nodig.

(Deel van) topictitel in het eerste zoekveld, je eigen gebruikersnaam in het tweede zoekveld en zoeken maar. Misschien nog wat bolletjes verplaatsen, maar zo zou je er zo uit moeten komen. Jou bericht zou dan tussen de zoekresultaten moeten staan en daar heb je dan soms de optie 'spring naar bericht' en soms staat de topictitel er twee keer. In dat laatste geval moet je op de tweede titel klikken om bij jou eigen bericht in het topic uit te komen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 15:59

Even een reactie in dat topic plaatsen, dan bij dat bericht op geplaatst klikken, zie je al je berichten en dan snel de onnodige reactie verwijderen :')

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:04

je kan ook gewoon bij doorzoek dit onderwerp je eigen naam intypen, toch?
edit: nee, sorry, werkt niet :') :')

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:05

ManonGrr schreef:
je kan ook gewoon bij doorzoek dit onderwerp je eigen naam intypen, toch?

Dat werkt alleen als je gequote bent, die zoekt namelijk alleen naar de woorden die in de berichten gepost zijn en niet naar de plaatsers van de berichten. Is wel een optie, maar dan moet je wel het geluk hebben dat dat een paar reacties na jou reactie is geweest en niet pas 10 pagina's later, want dan heb je er nog niks aan.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-13 16:11

Dorus schreef:
Je weet wel om welk topic het gaat? Dan zoek je toch via de gewone uitgebreide zoekfunctie? Eigen berichten heb je dan helemaal niet nodig.

(Deel van) topictitel in het eerste zoekveld, je eigen gebruikersnaam in het tweede zoekveld en zoeken maar. Misschien nog wat bolletjes verplaatsen, maar zo zou je er zo uit moeten komen. Jou bericht zou dan tussen de zoekresultaten moeten staan en daar heb je dan soms de optie 'spring naar bericht' en soms staat de topictitel er twee keer. In dat laatste geval moet je op de tweede titel klikken om bij jou eigen bericht in het topic uit te komen.

Dat heb ik eens met een random topic geprobeerd waarin ik gereageerd heb maar dat werkt niet...als ik mijn eigen naam erbij zet, zoekt hij alleen maar als de woorden die ik bij zoeken heb geschreven bij mijn eigen naam voorkomen...dus dat ik het zelf ergens geschreven heb, en niet als het gewoon de titel van een topic is.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:12

Ow, daar ben ik al.
Nu achter de laptop.
Momentje...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:15

Laatst bijgewerkt door Iris82 op 09-10-13 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-13 16:16

Hihi ik heb geduld hoor :D .

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:19

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:25

Kwanyin schreef:
Dat heb ik eens met een random topic geprobeerd waarin ik gereageerd heb maar dat werkt niet...als ik mijn eigen naam erbij zet, zoekt hij alleen maar als de woorden die ik bij zoeken heb geschreven bij mijn eigen naam voorkomen...dus dat ik het zelf ergens geschreven heb, en niet als het gewoon de titel van een topic is.

Dan doe je het niet goed, want het werkt wel zo. Het kan echt niet simpeler. Op de voorpagina van bokt ga je naar uitgebreid zoeken. Je zet de titel van het topic bij zoek naar kernwoorden en je eigen gebruikersnaam bij zoek op auteur en zoeken maar.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:27

Dit is je uitgangspunt:

Code
http://www.bokt.nl/forums/search.php?keywords=&terms=blabla&author=Kwanyin

Waar nu blabla staat moet je het juiste topic invullen.

Je gaat naar het topic waarvan je je reacties wil lezen.
Daarvan ga je naar de topictitel in je adresbalk.

Bijvoorbeeld:

Code
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=186&t=1622243

Het achterste gedeelte is de code waarin dat topic in de database staat.
Die kopieer je:

Code
f=186&t=1622243

En voeg je toe aan bovenstaande code waarbij je natuurlijk de blabla weghaalt en je krijgt:

Code
http://www.bokt.nl/forums/search.php?keywords=&terms=f=186&t=1622243&author=Kwanyin

[ENT-HK] Indrukwekkende foto's en video's

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:29

Dorus schreef:
Kwanyin schreef:

Dan doe je het niet goed, want het werkt wel zo. Het kan echt niet simpeler. Op de voorpagina van bokt ga je naar uitgebreid zoeken. Je zet de titel van het topic bij zoek naar kernwoorden en je eigen gebruikersnaam bij zoek op auteur en zoeken maar.

Ik krijg dan ook niet alles hoor.

Kijk:
search.php?keywords=eigen+reacties+in+topic+terugvinden&terms=all&author=Iris82&fhk=on&sc=0&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=1000&t=0&submit=Zoeken

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:30

Pff, om het makkelijk te houden :')

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:31

Wat doet iedereen hier moeilijk :') Gewoon een reactie plaatsen en dan rechtsboven in de post klikken op geplaatst en alle reactie's van die gebruiker komen tevoorschijn op volgorde van plaatsing :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:31

Ja uhh, als je echt heel graag wil. :')
Het kan dus wel. :j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:32

Caily schreef:
Wat doet iedereen hier moeilijk :') Gewoon een reactie plaatsen en dan rechtsboven in de post klikken op geplaatst en alle reactie's van die gebruiker komen tevoorschijn op volgorde van plaatsing :D

? Jij bedoelt 'geplaatst door topicstarter'?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:33

Nee, bij iedere gebruiker staat toch rechtsboven zijn/haar post "Geplaatst: 0 min geleden" oid. Daar kan je op klikken :j

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-13 16:34

Caily schreef:

Ja dat kan natuurlijk ook :') . Maar in sommige -vaak emotionele zware-topics is het ook niet altijd zo respectvol om opeens er tussen te vliegen met "stipje!" :P .

Maar Iris ik ga jouw handleiding is even analyseren :D .