Als je je abonneert op een topic krijg je elke keer een nieuw bericht teken als er een bericht in is geplaatst. Nu vind ik dit bij tekentopics of 'volg-topics' niet heel handig. Dan hoef ik niet steeds elk bericht te zien maar alleen het bericht dat de TS plaatst.
Zou het daarom misschien een idee zijn dat je iets zou kunnen aanvinken waarbij je alleen een melding krijgt wanneer de TS iets heeft geplaatst? Zijn er meer mensen die dit handig zouden vinden?
Geplaatst: 24-10-13 23:13
Ik zou het ook handig vinden. Als het maar niet standaard wordt ingesteld. Ik zou het handig vinden als je kunt kiezen tussen zo'n geel belletje wanneer er een nieuw bericht is of een geel belletje als de TS wat plaatst.
Of geel voor nieuw bericht en rood voor nieuw bericht door TS ofzo.
handig denk ik ja.. niet eens een melding, dat hoeft van mij niet, maar een ander kleur bolletje zou wel super fijn zijn
nu is het geel als er een nieuw bericht is. oranje doen als de ts heeft gereageerd?
Maureen_M
Geplaatst: 24-10-13 23:26
Als ik een topic open druk ik gewoon meteen rechtsboven op 'door de topicstarter'
Dan krijg je alleen de berichten te zien die de TS geplaatst heeft. Als er dan niks nieuws bij staat ga ik gewoon weer weg en hoef ik niet door de pagina's te bladeren of de TS een nieuwe post geplaatst heeft.
Echter, jouw idee is echt top! Ook ik ben er voorstander van
Koper
Geplaatst: 24-10-13 23:27
Hmm, verschil tussen geel en oranje kan ik op een tijdstip als dit en bij kunstlicht enzo bij voorbeeld niet heel goed zien. Ben een al wat oudere bokker
Zijn er mensen die het bewegende belletje heeeeeeel handig vinden voor waar het nu voor dient? Anders kun je geel belletje doen voor nieuw bericht en geel bewegend belletje voor nieuw bericht door TS?
Ik heb het nut van een bewegend belletje nooit echt begrepen. Dat is toch als een topic meer dan 400 pagina's herft? Ik raak er alleen maar door geirriteerd