Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Daphne__ schreef:Of is TS een oude gebande bokker, dan is het natuurlijk niet zo vreemd dat ze haar oude account niet meer kan gebruiken
Ook dan mag je op eengegeven moment gewoon terug komen onder je oude account.
_Mondy_ schreef:Snap niet echt wat het nu voor moeite is om 25 berichten te plaatsen, dat is toch zo gedaan ? Lijkt me sterk dat dat de reden was dat je niet meer op t forum wilde zitten. Ik ben er zelf alleenmaar blij om, kijk maar naar het voorbeeld van de 1 april grap wat er toen gebeurde qua aanmeldingen. Prima dat mensen zich aanmelden maar het is een paardenforum dus 25 nuttige berichten lijken mij dan ook niet heel erg lastig.
Maar iig welkom terug
AdnerB schreef:dus eigenlijk plaats je deze berichten om jezelf even uit te laten over wat jij van bokt vind?
jammer dat je op deze manier tijd verspilt voor jezelf
Fasel schreef:Ik begrijp dit niet zo? Wat voor bewijs? Je zegt een Bokker van het eerste uur te zijn, maar nu zeg je ik weet helemaal niks van een oud account. Van Fasel was er toch eerder een account? Je kan dan toch contact opnemen met beheer en vragen of ze je oude account willen herrijzen, dan kun je zelfs het mailadres weer aanpassen. (dat laatste weet ik niet helemaal zeker, maar dat valt zo na te gaan)Ik ben nooit geband en ik weet helemaal niets van een oud account. Men zegt bewijs te hebben maar zekere personen hebben in het verleden toegang gehad tot mijn mail.
Fasel schreef:25 berichten, maar zeker niet ongeacht wat. Ze moeten wel degelijk inhoud hebben en voor iemand die vroeger iets met paarden heeft gehad zou dat toch niet zo moeilijk moeten zijn?Raar toch? Je moet 25 berichten plaatsen, ongeacht wat. Wat is dan het nut?
Fasel schreef:Ik ben nooit geband en ik weet helemaal niets van een oud account. Men zegt bewijs te hebben maar zekere personen hebben in het verleden toegang gehad tot mijn mail. Ik heb niets meer met paarden en kwam alleen de oudjes van vroeger even gedag zeggen. Mijn oude account Fasel bestond niet meer.
Maar goed mij om het even. Ik zal er niet van wakker liggen. Maar ik begrijp wel waarom er mensen gevlucht zijn naar andere plaatsen op het www.
Zoals ik in de mail al zei, mijn accounts en al wat er aan zou moeten hangen mogen weg.