Hetzelfde antwoord tig keer gegeven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Hetzelfde antwoord tig keer gegeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 10:55

Nu weer een topic op HAR, er wordt een vraag gesteld, TS krijgt krijgt een simpel en duidelijk antwoord en er komen nog tig reacties op waar hetzelfde antwoord in staat.
Waarom doet men dit? Is toch vreselijk overbodig?

doezel2

Re: Hetzelfde antwoord tig keer gegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 10:58

misschien lezen ze de vraag van ts maar niet de antwoorden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 10:59

Ik lees ook vaak alleen de OP.

Maar maakt het uit dan? :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 10:59

Misschien moeten ze hun aantal nuttige berichten halen?? :+
Ik erger me er ook aan... dan wil ik reageren en dan zie ik dat het antwoord al gegeven is en dan reageer ik gewoon niet. Denk ook dat veel mensen de moeite niet nemen om eerder reacties te lezen.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 11:02

Of nieuwe gebruikers om aan hun 25 berichten te komen. Ik weet het anders ook niet :Y)

Hihi Yonker zegt hetzelfde zie ik. Nu is mijn antwoord ook nutteloos :))

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 11:03

Yonker schreef:
Misschien moeten ze hun aantal nuttige berichten halen?? :+
Ik erger me er ook aan... dan wil ik reageren en dan zie ik dat het antwoord al gegeven is en dan reageer ik gewoon niet. Denk ook dat veel mensen de moeite niet nemen om eerder reacties te lezen.

Dat zou het nog wel eens kunnen zijn ja.
Als ik in een topic kijk en het antwoord is al gegeven dan reageer ik gewoon niet :') Wat dat betreft mis ik de optie van vroeger "Bekijk onbeantwoorde berichten" dan kon je je lekker uiteleven :D
Laatst bijgewerkt door Liselot op 23-09-13 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 11:04

Soms wordt hetzelfde antwoord wel 80x gegeven, maar is het voor de topicstarter net alsof het er nooit heeft gestaan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 11:05

Zoveel mensen, zoveel meningen. als TS een vraag stelt en 8 van de 10 antwoorden zijn het zelfde, zal diegene eerder geneigd zijn dat aan te nemen dan als er 10 verschillende antwoorden gegeven worden.
Het antwoord wat als eerste gegeven wordt, hoeft niet het juiste te zijn toch?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 11:07

Anoniem schreef:
Zoveel mensen, zoveel meningen. als TS een vraag stelt en 8 van de 10 antwoorden zijn het zelfde, zal diegene eerder geneigd zijn dat aan te nemen dan als er 10 verschillende antwoorden gegeven worden.
Het antwoord wat als eerste gegeven wordt, hoeft niet het juiste te zijn toch?

Klopt, maar als het om een dermate simpele vraag gaat voegen die verdere reacties toch niets meer toe?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 11:09

Als het om een discussie gaat dan is het nog wel te snappen ja Tica, maar als het over zoiets eenvoudigs gaat als hoe gebruik ik deze zweep ofzo om het maar even simpel te zeggen en mensen zeggen 10 keer hetzelfde... tja :+

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 11:10

Ik probeer altijd eventjes te kijken of 'mijn' antwoord al eens gegeven is. Maar zeker met een topic van veel pagina's geeft iedereen wel eens een dubbel antwoord denk ik.

Het probleem is denk ik niet goed lezen. Dus eigenlijk geef ik nu ook hetzelfde antwoord als dat al eerder gegeven is... :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:04

Jep, herkenbaar, laatst nog een topic met een plaatje van een curly horse erin met de vraag 'Walk ras is dit?'

Leuk, en iedereen antwoord precies hetzelfde, na 10x reacties met 'curly horse' is het toch wel duidelijk dat het een curly horse is, lijkt mij. Maar dat had na 1 reactie toch ook al duidelijk geweest... mensen willen zich belangrijk of interessant voelen ofzo denk ik? graag zichzelf horen (zien) praten?

AlphaDaemon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:08

Vaak reageer ik alleen maar als ik zie dat het topic niet zoveel pagina's heeft =P Dan wil ik alles wel lezen, zodat ik zeker weet dat ik iets nuttigs toevoeg. Anders denk ik: meh, laat maar =P