Ik heb sinds gisteren ineens een rare layout op Bokt. De startpagina is nog wel gewoon maar zodra ik naar berichten ga is het logo weg en staat mijn avatar en links naar eigen berichten enzo allemaal links op de plek waar het logo stond. Dus geen reclame meer en de rechterkant is ook helemaal leeg.
Zal eens een printscreen proberen te maken. Heb IE 8.
Suzanne F.
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-13 09:07
Ik heb een printscreen maar krijg hem niet geupload via Photobucket.
De mobiele lay-out is bij mij niet goed. Wanneer ik op de voorpagina kijk, staat alles op de bovenste balk door elkaar (forums, markt, nieuws, e.d.).
Maanoogje
Geplaatst: 20-09-13 11:44
Dat probleem heb ik met de mobiele layout ook. Ik heb ook nog wel eens dat als ik een bericht wil plaatsen (geen snelle reactie maar die andere) dat de letters ineens gigantisch worden, ook als ik uitzoom zijn ze nog groot.
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 20-09-13 11:46
Dat heb ik niet. Ik heb wel dat ik in het snelreageer venster geen woorden in kan voegen, dan maakt ie er zelf allemaal rare woorden van. Ik weet niet of dit aan Bokt ligt of aan mijn telefoon. Ik heb het alleen op Bokt, namelijk.
Al met al, reageren in de mobiele lay-out is niet altijd even handig. Het is vooral... Niet handig... Ik zeg het verkeerd, het is niet de mobiele lay-out, het is de gewone lay-out naar dan op de telefoon.