Vanaf morgen stop ik als 'rooie'.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

Vanaf morgen stop ik als 'rooie'.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-13 11:31

Zo, het heeft al in verschillende BBB's gestaan, wilde toch nog even een topic bouwen: morgen is m'n laatste dag 'in het rood' op Bokt, daarna stop ik als beheerder/community manager op Bokt. M'n opvolger is bekend, Jessica, Skippy1 neemt het stokje over: [FZ] [Dienstmededeling] Nieuwe Community Manager Ik wens haar heel veel succes en plezier, volgens mij moet het helemaal goed gaan komen! :)

Heel praktisch: ik ben zeker niet ineens weg van Bokt. De komende maanden zal ik in ieder geval nog 'grijs' zijn en mocht het team me nodig hebben voor vragen, ben ik er gewoon. En die blauwe-scherm verslaving? Die is echt niet ineens cold turkey over :n

Maar ik kan het eigenlijk niet laten om ook op FZ nog een keer een veel te lange post te schrijven :o Voor wie het leuk vindt dus!

Ik heb nog geen nieuwe baan gevonden, wel al een aantal sollicitaties verstuurd, dus hopelijk komt daar binnenkort iets leuks uit rollen. Mijn focus ligt nu naar het op een baan als projectleider bij een internetbureau. Maar ik vind veel leuk, dus het kan ook iets anders worden. Bijvoorbeeld op het gebied van projectmanagement, communitymanagement, internet, social media, fotografie... Als ik in een fijn bedrijf kan werken met creatieve mensen om me heen, denk ik dat ik al snel op m'n plek zit. Mocht je iets weten waarvan je denkt 'Zou iets voor Eline kunnen zijn', maak je mij erg blij door dat door te sturen :) Regio: Randstad.

Ik ben moderator geworden op 1 april 2004, samen met o.a. Elles, vermoedelijk omdat de toenmalige moderators het zat waren om m'n tems te behandelen en vonden dat ik ze zelf maar af moest handelen :j. Ben begonnen op Eenmaal Andermaal (de oude Markt), en eigenlijk onder valse voorwendselen mod geworden. Ik heb Bart namelijk gevraagd voordat ik groen werd of hij iets van Farbenfroh wist. Maar nee hoor, daar wist ie niets vanaf. Dus mijn naam stond die dag twee keer op forumzaken: [FZ] [Dienstmededeling] Uitbreiding van het Modteam en ook in de lijst met verstuurde mailtjes hier: [FZ] Banner Farbenfroh ^)

Van EA ging ik naar CreaBea (wat nu UK en FK is), werd ik hoofdmod en uiteindelijk ben ik vanaf februari 2007 zo'n beetje fulltime voor Bokt aan de slag / in dienst. Dat is nu 6,5 jaar geleden, en dat heb ik met heel, heel veel plezier gedaan :) Vrienden gemaakt, aan gave projecten mogen meewerken en heel veel geleerd over natuurlijk de paarden, maar ook over 'online', mezelf en ja, eigenlijk alles wat je in een eerste baan wel hoort te leren. Nu is het tijd voor wat nieuws, en daar hoort ook een afscheid bij. En dat laatste is eigenlijk wel jammer :o

Ik ga hier niemand persoonlijk bedanken, ik ben echt wel aan vakantie toe dus ik ga geheid mensen vergeten :Y) Maar ik wil wel een paar dingen noemen, en daarbij denk ik in eerste instantie aan jullie, de Bokkers.

Want Bokt is maar een blauw scherm, een middel, een website. De smileys, het logo, de strepen: dat zijn maar pixels. Wat Bokt bijzonder maakt, zijn jullie. Mensen die elkaar via een scherm helpen: soms met een goed advies, soms door voor een wildvreemde de trailer aan te koppelen / een paard op te vangen / of er gewoon voor iemand te zijn. Mensen die elkaar via een scherm leren kennen: een keer een buitenrit maken, naar de andere kant van Nederland reizen om elkaar te ontmoeten, en soms zelfs met elkaar verder gaan. Mensen die je via Bokt ziet groeien, van B-ruiter naar slipjas. Van 'meisje met camera' tot fotograaf. Van betweter tot dierenarts.
Zoveel gedeelde ervaringen, zoveel meeleven, van een overdaad aan juichsmileys tot digitale armen om schouders als het nodig is. We hebben écht iets ontzettend bijzonders hier, op dat blauwe scherm, en ben erg trots dat ik daar zo lang, zo'n deel van uit heb mogen maken :)

En ik wil ook alle teamleden waar ik in het verleden mee samengewerkt hebt niet vergeten. Van de eerste echte oranje, tot de 'we-hebben-een-hekel-aan-deze-kleur-geel' van de Wiki. Van de mods die mij als 20jarige overactieve temmer hebben opgevangen, tot de groentjes die ik als mentor of hoofdmod heb mogen begeleiden. Heike als initiatiefnemer natuurlijk, de lavendels-die-je-nooit-paars-mag-noemen, de 'grijsjes'... Het boktteam blijft toch gewoon heel bijzonder. Vrijwilligers uit heel Nederland, die elkaar in eerste instantie niet eens in het echt kennen die toch dagelijks de pc aanzetten en aan het werk gaan. Omdat ze passie hebben voor paarden, passie voor Bokt. En er samen voor hebben gezorgd dat we nog steeds in de lucht zijn :)

Alle huidige teamleden heb ik al bedankt, dus dat ga ik niet herhalen. En Bart: jij bent gewoon nog niet van me af, in ieder geval tot ik het fatsoenlijk voor elkaar gekregen heb om je te bedanken voor de kansen die je me gegeven hebt en zo'n beetje in woorden heb gevangen voor wat jij en Bokt voor mij hebben betekend :+

Tot ziens allemaal! :wave:
Afbeelding

Imre

Re: Vanaf morgen stop ik als 'rooie'.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:34

:wave: Bedankt voor je steun toen ik nog een groentje was en voor al het andere dat je hebt gedaan waarvan ik als zwarte en groene bokker waarschijnlijk maar heel weinig bewust heb meegekregen. +:)+

Heel erg veel succes met het vinden van een leuke baan! Komt vast goed! :j

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:36

Bedankt!

Jessica

Mooie post Eline! :j

Heel veel succes en plezier met alles dat komen gaat! En dat is vast veel moois! Ik wens je heel veel geluk!

Ik sluit me helemaal aan bij je beschrijving van Bokt! Bokt is mooi en bijzonder.
Bedankt voor alles en nog veel meer dat je voor Bokt hebt gedaan.

Boompje1985

Tot ziens en heel veel succes nog toegewenst voor je verdere carrière *\%/*

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:37

Eline, bedankt voor al je steun terwijl ik in de Nieuwsredactie zat en ook toen ik (mede door jou) naar de Olympische Spelen kon! Wat zal het wennen zijn zeg, een 'zwarte Eline'.
Ik heb altijd heel fijn met je samengewerkt en hoop dat je niet helemaal uit beeld verdwijnt. Succes met nieuwe uitdagingen en hopelijk een fijne toekomst in het vooruitzicht! Zoals Imre al zegt komt het vast wel goed! :)
Aan de andere kant: wat zal het een aderlating voor Bart zijn zeg!

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:38

Succes met het vinden van een nieuwe baan Eline!

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:39

Leuk om te lezen :j
Heeeel erg bedankt voor alles wat je voor bokt hebt gedaan, en succes met een nieuwe baan vinden!

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:40

Bedankt eline, en skippy wat is het 'raar' om jou nu ook rood te zien. Veel succes iig!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:41

Wat een ontzettend leuk stuk heb je geschreven! Heel veel succes in het vinden van een baan, komt vast wel goed allemaal! :) Daarnaast bedankt voor die mooie jaren. :Y)

Dag Eline, ga je toch wel missen als Moddie! :wave:

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:41

Prachtig slotwoord heb je geschreven. Echt uit je hart.
Je was een grote aanwinst voor Bokt en we zullen je zeker missen.

Heel veel succes met je nieuwe baan (die ga je vast snel krijgen!!) en al het andere dat je nog gaat doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:42

Heel veel succes in de toekomst Eline!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:43

Eline, bedankt en heel veel geluk, succes en liefde in de toekomst :*

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:44

Eline bedankt, Eline bedankt, Eline, Eline, Eline bedankt! :)ddd :D

Prachtig stukje heb je geschreven en natuurlijk een toffe foto van jou en de leuke bonte! :D
Veel succes met het vinden van een nieuwe baan en welkom terug aan de 'zwarte' kant van bokt!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:47

Eline, heel erg bedankt voor je werkzaamheden, de prachtige logo's die je maakte en natuurlijk veel meer.
Leuk geschreven heb je het in je OP.

Ik wens je nog veel geluk in de toekomst! :D

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:50

God wat gaan we je missen in het team. Zit weer met tranen in mijn ogen je bericht te lezen en die foto met Oki doet me helemaal een krop in de keel krijgen. ;( -O- Ook hier nog even veel succes met de banenzoektocht maar wel tevens een verzoek om als zwarte bokker regelmatig foto's etc te plaatsen. Y;( (past beter bij mijn gemoed deze smilie).

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:55

Misschien moet je een boek of een film gaan schrijven? Je krijgt constant iedereen met tranen in de ogen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:57

Veel succes met wat de toekomst je ook mag brengen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 12:05

Succes Eline! , indrukwekkende staat van dienst , bedankt voor alles!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 12:08

Jitske schreef:
Misschien moet je een boek of een film gaan schrijven? Je krijgt constant iedereen met tranen in de ogen :')

Kan ze er nog mooi aan verdienen ook. :+

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 12:16

enorm veel succes met je nieuwe baan alvast !
gelukkig zijn we nog niet van je af :D
echt respect voor wat je allemaal voor bokt hebt gedaan !

en bokt is inderdaad bijzonder ! ik heb er ook
een hele goede vriendin aan overgehouden : StonedRomy op bokt
zonder bokt zouden we elkaar nooit ontmoet hebben vrees ik :P

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 12:16

Mooi geschreven! Bedankt!

Geniet van je vakantie en heel veel succes met het zoeken van een andere baan!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 12:18

Eline, bedankt voor alles!!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 12:22

Bedankt voor alles Eline.
En een hele fijne vakantie en succes met het vinden van een nieuwe uitdaging.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 12:28

Eline... -O-

Blijf het jammer vinden!!

Bedankt voor alles! :D
En veel succes met je verdere toekomst!