Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ronja is een lief dier, wanneer je weet hoe je met haar om moet gaan. Wanneer je haar vertrouwen hebt gewonnen doet ze alles voor je en is bereidt om hard voor je te werken. Dit vertrouwen winnen heeft bij mij ongeveer 1 maand geduurd.
Ronja is een Welsch Cob van 1.48 meter. Ze is allround, maar ik heb springen terwijl ik op haar rijdt nog niet geprobeerd. Los springen vind ze ontzettend leuk.
Ronja kan ontzettend mooi lopen, wanneer je weet hoe je de knopjes moet vinden. Ik sta soms zelfs van haar te kijken.
Ze kan op buitenrit, maar dit doet ze liever met andere paarden die ze een beetje kent. Maar wij kunnen hier wel alleen op buitenrit, is maar net hoe het vertrouwen zit.
Ronja is NIET geschikt voor kinderen. Alleen mensen met een beetje ervaring. (Denk aan 4 jaar ervaring met rijden.)
Ik wil alleen dat ronja op een goed plekje komt, waar zij alle aandacht en liefde krijgt die ze wil hebben.
Ik zelf kan haar die liefde en tijd niet meer geven, want ik ga verhuizen en heb straks geen tijd meer voor dr. Dit gun ik haar niet.