andermans pc en een vreemde waarschuwing op markt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

andermans pc en een vreemde waarschuwing op markt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-13 18:01

ik zit nu op andermans pc en binnen 5 minuten een vreemde waarschuwing op markt. ik bekijk een advertentie op de voorpagina. wil via de terugknop weer terug naar de hoofdpagina van markt en het gaat niet. pas na een paar keer proberen zie ik een mccaffee waarschuwing dat de page geblockt is due to suspicious content on the page.

enig idee wat er mis is. ik krijg de hoofdpagina van markt er niet meer op nu. :n

edit op een andere manier geprobeert en hetzelfde effect, dit keer bij overigen niet paard gerelateerd. en het is nu suspisious or dangerous.
Laatst bijgewerkt door karuna op 16-09-13 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Morcin

Re: andermans pc en een vreemde waarschuwing op markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:04

Kan een hoop zijn, vermoedelijk heeft er iemand een plaatje in zijn signature dat op een 'suspicious' website gehost wordt. Tijdelijk McAfee uitschakelen als dat van de eigenaar van de pc mag is de enige oplossing ;)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-13 18:05

daar zal manlief er niet blij mee zijn. de zijne draait net iets anders via het verder niet werkende modem. en deze is zwaar beveiligd ivm werken bij klanten. daar mag niets aan verandert worden.

en dit keer ook dus op de overage advertenties. terwijl de eerste keer geen problem is ga je daarna terug dus wel.

Morcin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:07

Dan zou je nog een andere browser kunnen proberen, dus bijvoorbeeld Google Chrome/Mozilla Firefox ipv Internet Explorer.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-13 18:12

ik ben allang blij dat ik dit kan ontcijferen. en geen idee wat ik nu gebruik. er staan verschillende soorten op en weet dus niet welke hij heeft neergezet. geen echt praktische. er is maar een site intik veld en je moet maar gokken welke je aan het wijzigen bent. :') iik zie het verschil niet tussen de voor mij niet echt bruikbare tabbladen.

hopelijk van de week mijn oude laptop weer terug van een ander die snap ik tenminste en is een stuk hanteerbaarder en eind van de week wordt er een nieuw modem gebracht. de oude is echt op na jaren trouw gebruik. dit is gelukkig maar even tijdelijk maar na een week is mail controle wel eens handig. :+

Morcin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:14

Haha inderdaad, Sorry dan kan ik je helaas niet verder helpen :P Gelukkig is de rest van Bokt nog wel toegankelijk voor je!