Bij het uploaden van foto's op de Bokt Markt worden de foto's ondersteboven geplaatst. In de preview staan de foto's correct. Na uploaden staan ze op hun kop. Ik werk op de iPad, is dit een bug of bekend probleem?
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 08-09-13 14:16
Ik heb er even een tem op gezet zodat het verplaatst wordt naar MZ. Daarnaast zal ik Bart even een Pb sturen zodat hij mee kan kijken. Wat voor internet heb je?
Dank voor jullie reacties! De foto's zijn genomen met de iPhone en verstuurd met de iPad. Ik mail de foto's.
C_arola
Geplaatst: 12-09-13 16:21
Het zal na maandag worden voordat Bart erop terug kan komen ivm Horse Event.
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 11-10-13 16:22
Naar gekeken en het lijkt een probleem te zijn waarbij de software van de markt niet altijd helemaal goed omgaat met foto's die met een iPhone zijn gemaakt, zeker als die foto geroteerd is. Er is nu iets aangepast, de Markt lijkt nu goed om te gaan met geroteerde foto's.
Dank voor het melden iig! Laat het aub weten als je toch nog problemen hebt met de foto's.
Ik was niet helemaal duidelijk, het probleem is alleen opgelost voor nieuwe advertenties. Bij oude advertenties ga ik er voor het gemak even vanuit dat mensen dit in de meeste gevallen al zelf hebben opgelost.
C_arola
Geplaatst: 15-11-13 22:07
Aangezien dit topic een maand stil ligt ga ik ervan uit dat het probleem opgelost is en plaats ik hier een slotje voor het overzicht.