Ik heb ook problemen sinds vandaag typen gaat zeer lastig en sloom er worden verkeerde letters geplaatst doordat ik de woorden gewoon door typ krijg je dus woorden door elkaar en ineens extra spaties en punten door woorden heen
Verder zijn de plaats en voorbeeld knoppen weg doordat het schrijf veld er overheen val. (valt dus in plaats van de t die ik typte kreeg ik een. )
Daar staat het lijkt wel steeds erger te worden Als heel langzaam typ kan ik nog woorden vormen typ ik normaal dus gewoon door krijg je wat er boven staat
als ik op mijn ipod zit logt bokt telkens uit als naar een forum wil gaan ofzo bv ik log in, optie altijd ingelocht en dan wil ik naar de home page dan logt bokt terug uit?! sorry voor de onduidelijke uitleg
Szan
Geplaatst: 07-09-13 14:33
Als ik op Bokt.nl (Bokt 4) op mobiel zit heb ik het ook Op de homepagina staat dan een reclamebalk half over eigen berichten/actieve berichten/instellingen/pb inbox heen.
Bravura
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-13 15:11
Altijd op Bokt.nl en heb er nog nooit problemen mee gehad omdat de pagina's zich aan de schermbreedte aanpassen. Donderdag had ik ineens geen lay-out en blauwe achtergrond. De dag er na wel maar last van die reclamebalk. Vanmiddag weer alles normaal.