Berichten bekijken TS: van Office naar Blauw bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Berichten bekijken TS: van Office naar Blauw bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 10:47

Ik bok op mijn werk via de office lay-out. Nu heb ik, sinds ik geswitcht ben naar de nieuwe bokt lay-out ivm de mobiele versie, dat wanneer ik alleen de berichten van de TS wil bekijken mijn scherm terug switcht naar het gewone bokt (dus blauw en met avatars etc).

Is dit een foutje in het systeen :)?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 11:04

Zit je via o.bokt.nl nu te bokken? Ik heb zojuist even getest (zit ook in office namelijk) en als ik op 'geplaatst door ts' klik heb ik dat probleem niet? (chrome)

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 11:05

Ja ik bok overdag eigenlijk altijd via o.bokt.

Ik internet via Internet Explorer..

Edit: even getest maar ook bij Chrome gebeurt het bij mij...

Winged

Re: Berichten bekijken TS: van Office naar Blauw bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 11:08

Grappig.. Als ik het probeer op FZ gebeurd het bij mij ook. Op LZP niet... :?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 11:44

Er is volgens mij nog niet echt peil op te trekken, maar ik heb het af en toe ook. Vooral als ik een bericht wil typen en dan klik op annuleren.

Ik weet dat Bart het op de lijst heeft staan, maar ik weet niet wanneer er een oplossing zou kunnen zijn. Ik zal eens even navragen voor je :)

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 11:51

Winged, grappig, ik heb het juist met name op LZP! Of iig, daar viel het me op.

Rije, het is geen enorme noodzaak hoor, wilde het meer even kenbaar maken voor het lijstje inderdaad :). Maar toch bedankt!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 11:55

Het was al bekend, maar toch dank voor je opmerkzaamheid :) Maar ik ben zelf ook wel even benieuwd naar de status :))

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 12:00

Ik merk dit al langer, ook voordat ik bokt5 had geselecteerd.
Dan weer wel en dan weer niet. Is echt geen pijl op te trekken, want waar hij dat eerst bij topic A en bericht 10 van TS wel overspringt naar www doet hij dat de keer erop als ik op precies hetzelfde bericht klik niet.
Ik heb al diverse malen op het punt gestaan hier een topic over te openen, maar aangezien ik geen lijn kan vinden en het probleem niet kan reconstrueren heb ik het iedere keer maar weer links laten liggen. Zonder uitgangspunt is er voor Bart ook weinig aan te doen.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 12:17

Er zit in bepaalde pagina's een templateswitch verwerkt, waarbij je na het plaatsen van een bericht verwezen wordt naar de zogenaamde beta-template. Hoe dit verdeeld is weet ik niet, maar hier op FZ is dat wel zo, maar op bijvoorbeeld Beestenboel weer niet. Zou kunnen dat dit een testje was wat er nog niet is uitgehaald, of dat het er expres in gezet is maar niet consequent op heel Bokt is doorgevoerd.

Edit: Niet alleen met het plaatsen van berichten dus, maar ook met het voorbeeld dat TS noemt.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 12:23

Dorus schreef:
Ik merk dit al langer, ook voordat ik bokt5 had geselecteerd.
Dan weer wel en dan weer niet. Is echt geen pijl op te trekken, want waar hij dat eerst bij topic A en bericht 10 van TS wel overspringt naar www doet hij dat de keer erop als ik op precies hetzelfde bericht klik niet.
Ik heb al diverse malen op het punt gestaan hier een topic over te openen, maar aangezien ik geen lijn kan vinden en het probleem niet kan reconstrueren heb ik het iedere keer maar weer links laten liggen. Zonder uitgangspunt is er voor Bart ook weinig aan te doen.

Ik heb het inderdaad al langer, ook bij de "oude" bokt maar het is nu met bokt5 wel erger geworden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 14:26

Ik heb het bijna altijd. Daarom klik ik niet meer op "geplaatst door" als ik op mijn werk ben := Bart is er in ieder geval ook van op de hoogte :j

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 09:16

'Geplaatst door' zou nu niet meer door moeten sturen naar www.bokt.nl

Het probleem met 'Annuleren' bij het plaatsen van een bericht is een stuk lastiger op te lossen. Staat op de todo-lijst maar geen idee wanneer ik daar precies aan toe ga komen.