'Nieuwe topics' bij eigen berichten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melisjee

'Nieuwe topics' bij eigen berichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 17:16

Hi!

Ik maak gebruik van de nieuwe boktlayout, waar ik na een tijdje wennen wel happy mee ben :) .
Alleen loop ik nu toch wel ergens tegenaan..

Mijn lijstje bij eigen berichten is heel kort, bewust. Heb heel veel topics ontstipt, maar nu past het lijstje met Nieuwe topics (links van de topics met een stipje) zich qua lengte aan.
Met als gevolg dat dat lijstje érg kort is, 3 topics :') Hierbij lijkt het me hele idee van die nieuwe topics lijst een beetje verdwenen, als er immers maar 3 zichtbaar zoals nu.

Op m'n telefoon vond ik het juist erg fijn, dat je een apart schermpje hebt voor eigen berichten en eentje voor nieuwe topics. Zo heb ik nog wél een lang lijstje staan met nieuwe topics :) .

Blijft dit zo?

zonnebloem18

Re: 'Nieuwe topics' bij eigen berichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 17:20

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 17:35

Dat is nog wel een lastige. De linkerkolom is op dit moment inderdaad even lang als de rechterkolom dus als je weinig eigen berichten hebt worden de nieuwe topics afgekapt. Dat was op dat moment bewust, maar ik had er niet bij stilgestaan dat je daar last van hebt als je heel weinig eigen berichten hebt.

Volgende week ben ik op vakantie, dus de oplossing moet nog even wachten, de week daarop kom ik erop terug.

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 19:42

Zonnebloem: nee, die staan er gewoon nog.

Shadow: okay, thanks voor je antwoord. Misschien een idee om het net zo te doen als bij de mobiele versie?

Edit: had net snel gelezen op m'n telefoon. Fijne vakantie alvast! Dan zie ik het daarna wel :) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 20:15

Dit viel mij inderdaad ook al op. fijn dat het over een poosje opgelost wordt :)

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-13 00:17

Zie dat het veranderd is, thanks!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 00:18

ik wil ook graag mn eigen berichten uitdunnen, maar ik gebruik bokt al sinds mn penny tijd en heb echt 25 pagina's vol met mn eigen berichten -O-