Profiel privé zetten? Hoe?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Profiel privé zetten? Hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 23:45

Hey bokkers! Ik zit toch al een tijdje op bokt maar weet het nog steeds niet... Als ik niet ben aangemeld kan ik bij sommige mensen als ze in uitgelicht staan de foto's niet zien.
Dus kan het dan dat je je profiel en topics privé kan zetten voor niet-bokkers? Want dat zou ik dan toch heel graag willen doen.
Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door CalipsoLover op 31-08-13 23:47, in het totaal 1 keer bewerkt

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:47

Volgens mij kun je sowieso niet op iemand zijn profiel kijken als je niet bent aangemeld/ingelogd.
Dacht ik ten minste. Of je je topics privé kan zetten weet ik niet, ben ik wel benieuwd naar dus ik lees even mee. :)

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 23:49

Fairytales schreef:
Volgens mij kun je sowieso niet op iemand zijn profiel kijken als je niet bent aangemeld/ingelogd.
Dacht ik ten minste. Of je je topics privé kan zetten weet ik niet, ben ik wel benieuwd naar dus ik lees even mee. :)

Als ik op bokt kom, en ik ben niet aangemeld kan ik soms gewoon niet op de topic klikken die op uitgelicht staan en stuurt bokt me door naar het inloggen.
Dat is dan op een topic, en niet op een profiel...

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:53

CalipsoLover schreef:
Fairytales schreef:

Als ik op bokt kom, en ik ben niet aangemeld kan ik soms gewoon niet op de topic klikken die op uitgelicht staan en stuurt bokt me door naar het inloggen.
Dat is dan op een topic, en niet op een profiel...

Oh dat heb ik nog nooit gehad volgens mij. Heb het net even mobiel geprobeerd, maar daar kan ik ook zonder in te loggen op alles klikken van uitgelicht, en de foto's bekijken. Misschien dat er inderdaad dan ergens instellingen voor zijn?

marijkiiii

Re: Profiel privé zetten? Hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 00:00

Op bepaalde delen van bokt kun je niet komen zonder dat je ingelogd bent volgens mij ;)
Weet zo uit mijn hoofd niet welke.

CalipsoLover

Re: Profiel privé zetten? Hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 00:04

Hmm.. Meestal heb ik het ook dat ik op alles kan klikken zonder te hoeven inloggen. Maar gewoon bij sommige mensen moet ik het wel...

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 07:43

marijkiiii schreef:
Op bepaalde delen van bokt kun je niet komen zonder dat je ingelogd bent volgens mij ;)
Weet zo uit mijn hoofd niet welke.

Dat klopt. Voor sommige delen moet je ingelogd zijn.