Jullie zullen vast denken, goh dit is weer zo'n topic over iemand die niet weet hoe ze foto's moet plaatsen.
Nee helaas, ik heb een ander probleem, en ik heb het eigenlijk bijna altijd, maar ik wordt er nu wel een beetje gek van.
Het zit namelijk zo.
Ik upload foto's altijd met photobucket. Dit gaat altijd goed, en dan verklein ik ze in photobucket naar 800x535.
Maar als ik de links dan in een topic zet, of in een reactie, heb ik altijd dat ik een melding krijg dat bepaalde foto's te groot zijn!
Nu vond ik het altijd erg vervelend om alles handmatig te moeten verkleinen, dus zocht ik naar een optie die dat automatisch deed.
Uiteindelijk gevonden en ingesteld op 800x535.
Daarna de links van de foto's in een reactie gezet op mn eigen topic, maar toch kreeg ik weer meldingen van dat er foto's te groot waren.
Meestal als ik op versturen blijf drukken, geeft ie steeds verschillende foto's aan. Van 1 tot soms wel 4 wat elke keer varieert als ik op versturen druk. Als ik dan bleef drukken, werkte het meestal op den duur wel ineens.
Niet erg logisch dus. Maar vandaag waren het er maar 2, en het bleven steeds 2 dezelfden.
Dus ik de foto's opgezocht, en ja hoor, photobucket had een foutje gemaakt en de 2 foto's niet verkleind.
Dus ik de foto's verkleind, en de nieuwe goede link in de reactie gezet.
Maar helaas blijft die de 2 foto's aangeven als verkeerd, en als ik nu een aantal keer op versturen druk, springt die ineens naar de startpost van het topic, zonder de reactie te versturen....
Sorry voor het lange verhaal, en ik hoop dat het duidelijk is...
Wie kan mij helpen om de spookgrote te kunnen verwijderen, aangezien de foto's nu de juiste grote hebben.