Te veel op boktmarkt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LOLLYYwood

Te veel op boktmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 12:07

Laatst had ik het er nog over in een HK-topic met iemand die dit ook vond, dus hopelijk zijn er nog *D

Vinden jullie ook niet dat Bokt Markt enorm vol staat met spullen die ofwel al verkocht zijn, ofwel de gebruiker niet meer online komt, ... Kortom, vaak zie ik spullen die er al langer als een jaar opstaan :=

Is het geen idee om een 'automatische wisser' toe te voegen? Dat bijvoorbeeld alle advertenties ouder als 3maanden automatisch van boktmarkt worden verwijderd en dat je het via 'Mijn Advertenties' kan volgen hoeveel maanden/weken/dagen/uren je nog hebt?

Aulaantje_x

Re: Te veel op boktmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 12:09

Of misschien een functie dat je zelf je advertentie kan wijzigen. Maar ben het wel eens met je TS, er staan veel oude dingen op! :)

Moonfight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 12:09

Opzich een goed idee, maar ik zou het dan zo uitvoeren dat je het na 3 maanden handmatig moet verlengen door op een knop te drukken. Zo kan je je advertentie gewoon verlengen als het product nog niet verkocht is.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 12:10

Hier is op MZ al een topic over gelopen zie; [MZ] markt

unihorses

jaah....
heb ik weer wat leuks gezien... na een hafl jaar nog geen reactie :(

eline10

Ja, het lijkt mij inderdaad erg handig om het te doen op de 'Marktplaats-manier'.
Dat je advertentie er een bepaalde tijd op mag staan, en anders wordt hij verwijderd of je kunt 'm verlengen :)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 12:12

Ja klopt heb ik ook last van.
Of staat al maanden op gereserveerd.
Misschien moet het net als op marktplaats zijn na 2 of 3 maandne dat het verwijderd wordt.
Beetje overzicht erin.
Nu zoek ik een regendeken maar sommige staan er al super lang op en geen reactie.

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 12:12

@ Moonfight ; Ja, inderdaad, verlengen zou wel handig zijn :j

@ C_arola ; blijkbaar kan ik nog niet goed overweg met de zoekfunctie van bokt :Y) bedankt voor de link :j

er staan vb over de 4000 zadels 'te koop' maar als je dan eens kijkt kan je zoiezo meer dan de helft al schrappen omdat ze ofwel verkocht zijn, ofwel staan ze er al langer als een jaar op, ofwel geen reactie, ...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 12:13

Dat zou idd fijn zijn, ik reageer voor de zekerheid niet op dingen die er langer dan 6 weken opstaan, maar misschien zijn er echt mensen die iets na een jaar nog te koop hebben?

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 12:15

mij lukt het niet advertenties te verwijderen daarom zou automatisch verwijderen goed zijn. Iemand die zijn advertentie nog wil behouden kan de advertentie dan opnieuw plaatsen.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 12:17

Dat je je advertentie moet verlengen net als bij marktplaats zou inderdaad een goed idee zijn. :j Heb al een paar keer gehad dat de gebruiker nooit meer online is.

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 12:19

friesiszwart schreef:
mij lukt het niet advertenties te verwijderen daarom zou automatisch verwijderen goed zijn. Iemand die zijn advertentie nog wil behouden kan de advertentie dan opnieuw plaatsen.

gewoon naar je advertentie gaan en op 'Sluit advertentie' klikken :j

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 12:19

er zijn wel dingen daadwerkelijk langer dan een jaar te koop ( mijn zadel staat nu ook al een eeuwigheid, niet dat het een jaar is maar jammer om dan te lezen dat dezen overgeslagen worden :P)

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 12:21

Ik sla ze niet perse over, maar heb al vaak gehad dat er dan bij de reacties 'verkocht' staat, of 'gereserveerd' dus kijk ik liever naar de zadels/spullen die er nog niet zo lang op staan :)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 12:23

LOLLYYwood schreef:
Ik sla ze niet perse over, maar heb al vaak gehad dat er dan bij de reacties 'verkocht' staat, of 'gereserveerd' dus kijk ik liever naar de zadels/spullen die er nog niet zo lang op staan :)

hmm, toch maar eens deze sluiten en een nieuwe openen <<) maar dacht dat dat niet mocht O:)

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 12:24

Na een bepaalde tijd sluit ik mijn advertenties ook en zet deze er opnieuw op :j Nog geen problemen mee gehad met de modjes, dus het zal wel mogen :))

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 12:27

Inderdaad wel vrij lastig. Ben ook wel wat aan het rond neuzen naar een mooi paardje, maar advertentie van een jaar oud dan vraag je je soms af zijn ze nog wel te koop.

Automatisch verwijderen lijkt me een super idee.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 13:16

Je mag inderdaad advertenties sluiten en een nieuwe plaatsen met dezelfde informatie. Je kan een advertentie niet verwijderen maar wel sluiten. De advertentie zal dan zonder link niet meer weergegeven worden op Markt.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 13:35

Er staat inderdaad enorm veel oude advertenties in, niet alleen van spullen of paarden maar ook verzorgsters gezocht of vacatures. Zo als voorbeeld was er een poosje terug een advertentie(staat er nog op) met verzorgster gezocht en stond er al een lange tijd op, vele reacties maar niemand krijgt antwoord. Een limiet van vacatures en verzorgsters zou best een maand mogen zijn met een knop voor de maker van de advertentie dat die m na die maand kan verlengen of verwijderen. En met spullen en dergelijke een tijd van 3 maanden en het zelfde idee.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 16:46

C_arola schreef:
Hier is op MZ al een topic over gelopen zie; [MZ] markt

Daarom hier een slotje. :)