Bokt is sinds vanmorgen heel erg traag. Anders sites werken prima maar het duurt echt minuten voor een pagina geladen is. Ik gebruik IE9 en zit nu op Podagros. Andere sites zijn gewoon snel.
Heb mijn laptop net opnieuw opgestart en moest toen systeem herstel doen. Ook dat heeft niet geholpen dus volgens mij ligt het aan bokt...
Meer mensen hier last van?
Time2Tri
Geplaatst: 19-08-13 06:39
Yep hier ook heel traag , zelfs 2 keer geen verbinding kunnen krijgen . Gateway 504 melding .
ja heb het ook, ik kwam er niet eens in duurde al heel lang, kreeg steeds een melding...geen idee
AdnerB
Geplaatst: 19-08-13 06:53
hier ook al een half uur bezig om op bokt te komen.. iedere keer krijg ik de gateway 504 melding
nu kom ik eindelijk op bokt duurt het ook hier minuten voor een pagina geladen is..
[ Arion | Time : 36.49s (DB: 36.31s Ads: 0.00s) | 21 Queries | GZIP : On ] staat bij mij onderaan waar Bart de vorige keer ook om vroeg
poetser
Geplaatst: 19-08-13 06:54
Nu is het weer normaal, maar bij starte bokt niet eens op met 1x als resultaat dat de pc bleef hangen. Op andere sites geen problemen gehad, zal dus inderdaad aan bokt gelegen hebben.
MissBambi
Geplaatst: 19-08-13 06:55
Hier ook, was al bang dat het aan mijn tab 3 lag die we net een goede week hebben geruik btw gewoon IE. Nu doet hij het wel weer
Rond 6 uur 's ochtends starten er een aantal onderhoudsdingen op de servers van Bokt. Daardoor kan het idd voorkomen dat de site (erg) traag is vroeg in de ochtend. Over het algemeen ben ik dan zelf niet wakker dus wat lastig om te kijken wat er precies mis gaat. Er draaien namelijk geen zaken die echt heel belastend zijn. Of zouden moeten zijn.
Maar de laatste tijd is de traagheid wel heel extreem, het staat op de lijst om uit te zoeken