Niet automatisch spel onder links

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fenja

Niet automatisch spel onder links

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 21:28

Tegenwoordig staan er in mijn ogen wel heel erg veel niet automatische spelletjes onder de categorie links. I stoor me hier best wel aan. Valt er wat aan te doen valt dit niet onder [SK] De Speelkamer
Ik bedoel met 58 pagina´s lijkt het mij een lang lopend spelletje. Dat er een link in staat ok maar ik vind het behoorlijk irritant worden.
Weet niet of ik de enige ben die hier vragen over heeft of opmerkingen. Links is voor links en niet voor niet automatische paardenspelletjes of boerderij spelletjes.

Floor_x

Re: Niet automatisch spel onder links

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:48

Graag!
Er staan er nu 15(!) op de eerste pagina...
Kan dit inderdaad niet verplaatst worden ergens anders heen? Of een centraal topic of een subforum ofzo?

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:50

Een subforum hiervoor zou ik ook graag zien. Bij links vind ik bijzondere filmpjes enzo altijd erg leuk. Maar nu moet je naar deze filmpjes zoeken tussen alle paardenspelletjes door. Beetje vervelend als ik heel eerlijk mag zijn.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 13:00

Ik kan voorstellen dat het lastig is als er zoveel topics zijn. :)
Helaas zit het er niet in om een geheel nieuw subforum te starten. Het aantal nieuwe subforums willen we zoveel mogelijk beperken omdat Bokt al ontzettend groot is (en daardoor ook minder overzichtelijk).

Wel kan ik overleggen of er een andere mogelijkheid is.

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 08:17

Vroeger was er een centraal topic voor paardenspellen :)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 08:40

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 07:51

Even een update:

We hebben na overleg besloten om op LN een sticky aan te maken waarin alle links naar de topics van paardenspellen worden verzameld.
Alle topics zullen worden verplaatst naar (ENT-)HK. We zijn nog even aan het overleggen waar dit soort topics beter passen. :)

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 08:16

Jeetje! Eindelijk! Ik ben niet de enige! Ik irriteer me er kapot aan! Iedere dag zie ik er wel 15 langskomen! Waarom zoveel maken? Als ze toch hetzelfde zijn???

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 21:38

Ik vind het eerlijk gezegd onzin. In het topic staat een LINK naar een paardenspel. Het topic zelf is geen paardenspel. Er word alleen maar over gekletst, hetzelfde gebeurd over andere topics met links.

Maargoed, dit is mijn mening ;)

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 21:39

joeluna schreef:
Ik vind het eerlijk gezegd onzin. In het topic staat een LINK naar een paardenspel. Het topic zelf is geen paardenspel. Er word alleen maar over gekletst, hetzelfde gebeurd over andere topics met links.

Ben het helemaal met je eens, maar om zo te oordelen terwijl je zelf ook zo een topic hebt geopend :')

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 21:47

Wat bedoel je? Ik vind het onzin om het te verplaatsen, wat heeft dat met mijn topic te maken?

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 21:59

Jij zegt dat je zoiets onzin vindt, terwijl je zelf ook zo een topic hebt. Of ik begreep je verkeerd, sorry als dat het geval is :-)

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:12

Ja, vind het onzin dat dit niet meer bij links hoort ;)

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 10:56

joeluna schreef:

Je zegt het zelf al, er wordt gekletst. Maak dan gewoon een nieuw HK topic?

Mijn mening is dat ik het echt heel vervelend vind, zelfde spel heeft tig topics. ipv mee te gaan met het andere topic, maakt iedereen zelf een nieuw topic

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:06

kirri schreef:
joeluna schreef:

Je zegt het zelf al, er wordt gekletst. Maak dan gewoon een nieuw HK topic?

Mijn mening is dat ik het echt heel vervelend vind, zelfde spel heeft tig topics. ipv mee te gaan met het andere topic, maakt iedereen zelf een nieuw topic

Dat is toch logisch dat er een nieuw topic van word gemaakt. Elke spel heeft een andere link, je kunt niet al die spellen samenvoegen in 1 topic. Dan loopt alles door elkaar

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 18:41

nee klopt maar ik zie het zelfde Paardenspel en daar tig topics van, het is toch hetzelfde spel? waarom moet er van 1 spel 5 topics zijn

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:21

Het is me nog niet opgevallen dat dat zo is gebeurd eigenlijk.....
Want dat hoort niet denk ik

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 17:53

Het heeft even geduurd, maar inmiddels zijn de topics over niet-automatische (paarden)spellen verplaatst naar de HK. In dit topic houden we een lijst bij van al deze paardenspellen, zodat ze toch goed gevonden kunnen worden. Op deze manier kunnen de spelers van paardenspellen toch verder over het spel blijven praten op bokt en kunnen anderen lekker rondkijken op LN zonder last te hebben van alle paardenspellen-topics. :)

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 19:29

*\o/* Top oplossing, bedankt voor de moeite! Hier zijn vast een aantal tevreden Bokkers :)

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 23:43

Iejoorr schreef:
*\o/* Top oplossing, bedankt voor de moeite! Hier zijn vast een aantal tevreden Bokkers :)

Ik ben ook helemaal blij wist niet wat ik zag wat een enorme verbetering.