Hallo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BrittH

Hallo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 20:59

Hallo, ik ben sinds vandaag nieuw hier op Bokt.nl! Ik ben hier gekomen door Jesra, die mij zei dat dit erg leuk is!
Ik ben dus Britt, ik ben 22 jaar oud en heb zelf een paard van 20 jaartjes jong. Hij heeft Leks en is een KWPN'er. Hij stamt af van Edison x Notaris.
In het verleden heb ik zijn stamboom helemaal uitgezocht en kwam terug tot 1600! Erg leuk om een keer te doen, ook interessant wat zijn voorouders deden en waar ze vandaan kwamen.

Leks is nu zo'n 10 jaar bij mij en ik ken hem dus door en door, echt een maatje van mij. Ik rij geen wedstrijden met hem, maar ik heb wel veel dressuur lessen en daarmee gaan we nog steeds mee vooruit. Wel heb ik aan een aantal onderlinge wedstrijden meegereden. Dit ging naar mijn idee heel goed en dat vond de jury toen ook wel!

Naast mijn paard ben ik veel aan het fotograferen. Op stal zijn ze erg enthousiast over mijn foto's en wordt dan ook wel eens gevraagd of ik dan toch nog een paar wil maken van hen! Daarnaast is er een website in de maak om het fotograferen een groter deel van mijn leven te maken. Als deze klaar is zal ik het laten weten.

Nou, dit is een kleine introductie over mij!

Merula123

Re: Hallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 20:59

Welkom!