Superhorse

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Superhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 11:35

Meer mensen die bij superhorse hebben besteld?
Waarbij de producten van je bestelling er niet meer zijn?
En dan je geld niet terugkrijgt en ook geen gehoor meer krijgt (email en telefoon)?

Hier wel zo'n geval, al 1,5 week mee zoet. Laatste mail naar ze verstuurd, probeer vanmiddag nog te bellen en anders wordt het aangifte.

Heb bokt al op de hoogte gebracht, kan niets doen voor me omdat het via hun site is gebeurd (logisch).
Maar ze verwijderen vervolgens niet hun advertenties op bokt, dus andere mensen kunnen ook gedupeerd raken.

borima

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 11:37

okeee, goed om te weten! ik zal daar dan even niets bestellen... heb er alleen geen last van gehad

Baal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 11:39

Ben er zaterdag nog geweest en had vantevoren gebeld om te vragen tot wanneer ze geopend waren. Mss zijn ze niet elke dag open/bereikbaar. Zou ze nog een keertje proberen te bellen?

suikermeisje

Re: Superhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 12:04

Gister namen ze telefoon uiteindelijk op. Eigenaar was er toen niet en zouden teruggebeld worden. Moeder en ik samen vandaag al 5x gebeld op verschillende tijdstippen, en niet om 8uur al bijvoorbeeld.

Anders pak ik volgende week de trein en ga ik er langs. 70 euro komt bij mij ook niet uit de lucht vallen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 12:42

ik denk dat je een beetje geduld moet hebben ;) het is natuurlijk heel vervelend maar er is pas 1,5 week voorbij. dus ik vind het nog niet zo schokkend , kans is namelijk groot dat je wel geld terug krijgt

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 13:11

Al duurt het een maand... Ik wil een reactie, die ik op geen enkele manier krijg

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:25

Omdat dit niet op FZ thuishoort, en dit niet aan de regels van ED voldoet, hier een slotje.