Ik heb nu al een paar keer gehad dat, wanneer ik Bokt op start, ik in de bovenbalk zie dat er een pop up van bokt geblokkeerd wordt. Vervolgens ga ik naar mijn prive berichten en zie ik daar geen nieuw bericht staan. Ook zie ik bij het envelopje geen getal staan dat er een nieuw bericht zou zijn.
Iemand een idee waarvoor de pop up zou zijn als dit niet voor een nieuw prive bericht is?
Ik heb vaak dat er plots 27 ongelezen berichten staan. Als er dan een nieuw bericht binnenkomt, staat er bij het envelopje een "1". Heb ik dat bericht gelezen, staat de teller weer terug op bijv. 27.
De grijze 27 zijn berichten die je (volgens het systeem) nog niet gelezen hebt maar die binnen zijn gekomen voor de laatste keer dat je je inbox bekeek. De theorie is echt dat die ergens op pagina tig van je PB-box verstopt staan...
In theorie is dat zo Bart, maar in de praktijk is het hier soms echt anders. Maakt verder ook niet uit, maar ik heb dus soms echt plots een berg ongelezen berichten (die ik dan dus niet in de inbox kan vinden) en soms zijn ze weer weg.
Volgens mij is het zo, dat als je 10 ongelezen berichten hebt, en 1 nieuw, er op het forum een oranje 1 rechtsboven komt te staan, en alleen op de hoofdpagina een oranje 11. Ik dacht dat dat een bekende bug was die bij de header/markt hoorde?