Foutmelding startpagina

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dorus

Foutmelding startpagina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-13 09:40

Ik heb nu al een kleine maand met enige regelmaat onderstaande foutmelding bij het openen van Bokt.nl. Ik moet eerlijk zeggen dat hij ondertussen een beetje lichtelijk irritant bent begint te worden O:)
Ik krijg de melding zowel in de mobiele lay-out (iPhone) als in de office lay-out (IE8).

Code
•Notice: Undefined property: flag_node::$content_type in flag_abuse_views_default_views() (regel 12 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/sites/all/modules/contrib/flag_abuse/includes/flag_abuse.views_default.inc).
•Notice: Undefined property: flag_comment::$content_type in flag_abuse_views_default_views() (regel 12 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/sites/all/modules/contrib/flag_abuse/includes/flag_abuse.views_default.inc).

Eline

Re: Foutmelding startpagina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 11:25

Kun je de pagina een keer verversen? CTRL + F5?
Op dit moment zijn er geen problemen bekend, de afgelopen maand zijn er redelijk wat updates geweest die soms voor foutmeldingen gezorgd hebben, maar in principe was dat altijd kort/tijdelijk. Het kan wellicht zijn dat er één in je cache is blijven hangen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-13 12:08

Ik kom deze melding af en aan al een maand tegen. Zowel op mijn telefoon (m.bokt) als op mijn werk PC (o.bokt). Ik krijg hem dus niet altijd en bij verversen gaat hij volgens mij weg. Zal als ik hem straks nog eens tegen kom eens testen om het zeker te weten.

Edit: als je het over de duvel hebt, hij kwam net dus weer om de hoek kijken. Bij verversen gaat hij idd weg.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 14:04

Dank voor het melden!
Probleem is gevonden en opgelost :)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 06:55

Helaas, vanochtend al weer twee keer op m'n mobiel -O-