Ik denk dat je bedoeld permanent geband. Dat betekend dat een gebruiker permanent (dus vast/voor altijd) niet meer op de site mag komen omdat deze een aantal regels ernstig overschreden heeft.
dat je de rest van je leven 24/7 moet posten op bokt, dan ben je zo verslaafd dat je niet meer uit mag loggen
MadeeFleur
Geplaatst: 24-07-13 22:19
Jilletje schreef:
dat je de rest van je leven 24/7 moet posten op bokt, dan ben je zo verslaafd dat je niet meer uit mag loggen
Anoniem
Geplaatst: 24-07-13 22:21
Jilletje schreef:
Je bedoelt wat ik thuis heb, dat elk apparaat automatisch inlogt
TS ik denk idd dat je permanent geband bedoelt. Dan mag je er in principe niet meer op, maar volgens mij mag je dan na een bepaalde (wel lange) periode wel contact met het beheer opnemen om te vragen of je nog een kans krijgt. Maar dat weet ik niet zeker hoor.
Als je permanent geband bent mag je na een jaar een verzoek tot terugkeer doen bij ons De Bezwaarcommissie (oranje gebruikersnaam) Fijn dat je de regels hebt gelezen
Astaloca
Geplaatst: 24-07-13 23:20
Jilletje schreef:
Jaime_
Geplaatst: 24-07-13 23:21
justkid schreef:
Als je permanent geband bent mag je na een jaar een verzoek tot terugkeer doen bij ons De Bezwaarcommissie (oranje gebruikersnaam) Fijn dat je de regels hebt gelezen