Op mijn mobiel is bokt raar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BalouArera

Op mijn mobiel is bokt raar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-13 14:13

Ik heb bokt op die nieuwe versie staan. Heel fijn, maar hij doet het niet goed. Ik kan niet inloggen. Als ik dat doe dan gaat hij over op normale bokt en dan weer terug op nieuwe versie enz. enz. Zonder ingelogt te worden. Ook kan ik niet naar mijn eigen berichten.
Dan moet ik dat invullen op de zoekbalk, inloggen en dan kan ik mijn topics zien. Maar eigenlijk ben ik nog niet ingelogt. En als ik een topic heb bekeken begint het weer van voor of aan...
Ik heb trouwens de Samsung Galaxy Ace...

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 14:56

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 15:29

BalouArera schreef:
Ik heb bokt op die nieuwe versie staan. Heel fijn, maar hij doet het niet goed. Ik kan niet inloggen. Als ik dat doe dan gaat hij over op normale bokt en dan weer terug op nieuwe versie enz. enz. Zonder ingelogt te worden. Ook kan ik niet naar mijn eigen berichten.
Dan moet ik dat invullen op de zoekbalk, inloggen en dan kan ik mijn topics zien. Maar eigenlijk ben ik nog niet ingelogt. En als ik een topic heb bekeken begint het weer van voor of aan...
Ik heb trouwens de Samsung Galaxy Ace...

Ga je wel naar m.bokt.nl? Dat is de mobiele website namelijk :)

Iris82

Re: Op mijn mobiel is bokt raar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 15:32

Als je op Bokt 5 zit dan hoef je niet naar m.bokt.nl winged. De site zou zich automatisch moeten aanpassen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 15:34

Iris82 schreef:
Als je op Bokt 5 zit dan hoef je niet naar m.bokt.nl winged. De site zou zich automatisch moeten aanpassen.

Ah dat heb ik dan gemist. Op mobiel typ ik nog steeds automatisch m.bokt.nl. Ook omdat mijn bokt vaak standaard op office staat. :o