Al heel lang op Bokt maar nog nooit voorgesteld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

smooi

Al heel lang op Bokt maar nog nooit voorgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 12:15

Hallo mede-Bokkers!

Mijn naam is Suus en ik ben al geruime tijd geregistreerd op Bokt.nl. Tot op heden heb ik nooit de moeite genomen om mezelf even voor te stellen, maar vandaag heb ik besloten dat daar maar eens verandering in moest komen :-)

Wapper (2003, Faldo x Kigali) is mijn lieve, eerlijke, sensibele en bijzondere merrie. Een paard waarover ik inmiddels een hele serie boeken zou kunnen schrijven want tjonge jonge wat hebben we samen al veel meegemaakt sinds ik haar heb gekocht eind november 2009. Helaas onder andere heel veel verdrietige dingen en medische raadsels. Maar we hebben het verdriet en de raadsels zo goed als allemaal achter ons gelaten, op eentje na... Drachtig worden :-) Ik heb Ampère uitgekozen als hengst voor Wapper en ben sinds half april bezig om Wapper drachtig te krijgen. Eerst onder begeleiding van mijn eigen dierenarts, maar nu sinds half juni via de Dalhoeve in Wamel. Ze wordt vandaag voor de 4e keer geïnsemineerd nadat er eerder deze week een slijmmonster is genomen waarop een lichte vervuiling vastgesteld werd. Ze wordt nu dus voor het insemineren gespoeld en daarna nog een keer. Wie weet is het deze keer wel raak... I cross my fingers...! Via Bokt lees ik veel leuke reacties op Ampère en zijn nakomelingen. Ik hoop dan ook dat Wapper volgend jaar een gezond Ampère-veulen op de wereld kan zetten.

Groetjes en wie weet tot schrijfs,

Suus

Geryon

Re: Al heel lang op Bokt maar nog nooit voorgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 17:22

Alsnog welkom op bokt dan maar :P

smooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 17:41

Haha, dank :-)

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 17:44

Alsnog welkom dan maar :) Leuk dat je paard drachtig is!