Verzameltopic over jongens/mannen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jilletje

Verzameltopic over jongens/mannen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-13 12:23

Zou dat niet kunnen :+
Er worden elke dag zoveel topics geopend over jongens/mannen!
Wat moet ik doen, vind hij me leuk, hij heeft dit gegaan, hij heeft dat gedaan en ga zo maar door.

Kan er niet gewoon één topic komen waar alle bokkers met hun mannen 'problemen' terecht kunnen?

dat houd de boel wat overzichtelijker lijkt mij :j

Vanillia

Re: Verzameltopic over jongens/mannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:27

Overzichtelijker? Lijkt mij juist dat het dan 1 grote onoverzichtelijke bende wordt. Zou dan liever een apart subforum voor relaties hebben.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:28

Vanillia schreef:
Overzichtelijker? Lijkt mij juist dat het dan 1 grote onoverzichtelijke bende wordt. Zou dan liever een apart subforum voor relaties hebben.

Mee eens, al blijft het toch 1 grote bere bende, want jongens en mannen zorgen nou eenmaal voor een hoop troep (en ook goede dingen uiteraard) in ons leven ;)

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:29

Een relatie-subforum lijkt me hartstikke fijn! Ik ben een trouw meelezer van LZP, maar word helemaal kriegel van al die relatie-topics. De eerste zin is ook meestal "ja hoor, dit is weer zo'n topic.." en gelukkig kan ik dan nog op tijd wegklikken := Maar vind het jammer dat LZP zo overstelpt wordt door topics van vrouwen die willen weten of ze wel of niet moeten terugsmsen naar hun crush. Natuurlijk kan je wegklikken als het je niet bevalt, maar het zijn er nu zó veel dat de andere leuke topics bijna wegvallen; jammer!

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-13 12:37

ja idd een sub forum is ook een goede!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:39

Joyce_ schreef:
Een relatie-subforum lijkt me hartstikke fijn! Ik ben een trouw meelezer van LZP, maar word helemaal kriegel van al die relatie-topics. De eerste zin is ook meestal "ja hoor, dit is weer zo'n topic.." en gelukkig kan ik dan nog op tijd wegklikken := Maar vind het jammer dat LZP zo overstelpt wordt door topics van vrouwen die willen weten of ze wel of niet moeten terugsmsen naar hun crush. Natuurlijk kan je wegklikken als het je niet bevalt, maar het zijn er nu zó veel dat de andere leuke topics bijna wegvallen; jammer!

_/-\o_ Helemaal mee eens!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:14

De kans dat er een sub-forum voor relaties komt lijkt mij heel klein. Er zijn een aantal verzoeken voor een paar paard-gerelateerde subs die er ook nog niet bij kunnen. En gezien bokt een paardenforum is.

Verder: Ik heb er zelf niet zo heel veel problemen mee. Geloof dat het vaak al in de titel staat dat het over een vent gaat.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:40

Lijkt me een heel goed plan zon subforum! :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:41

Lijkt mij ook een goed plan. Maar alles in één topic, no way dat dat kan! Onoverzichtelijk, je weet niet wie welk probleem heeft enz enz :')

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:48

Winged schreef:
De kans dat er een sub-forum voor relaties komt lijkt mij heel klein. Er zijn een aantal verzoeken voor een paar paard-gerelateerde subs die er ook nog niet bij kunnen. En gezien bokt een paardenforum is.
Verder: Ik heb er zelf niet zo heel veel problemen mee. Geloof dat het vaak al in de titel staat dat het over een vent gaat.

Dat herinner ik me inderdaad ook, maar dat vind ik een bijzondere vorm van struisvogelpolitiek. Kijkend naar het groeiende aantal topic op LZP over relaties is er vanuit de huidige gebruikers behoefte aan dergelijke subfora. Nu wordt LZP overspoeld door dit soort topics, wat ergernis oplevert bij een deel van de gebruikers en dat lijkt me ook niet de bedoeling. Het argument 'maar het is een paardenforum' zou imo minder zwaar moeten wegen dan het argument 'voorziet in de behoefte van de gebruiker'.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:58

Vanilla: Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Maar voor het aanvragen van een nieuw subforum gelden een aantal zaken die naar voren moeten komen en dat vind ik bij het starten van dit topic niet het geval. Het lijkt nu voort te komen uit een ergernis, niet uit een behoefte. Een mooi voorbeeld vind ik deze aanvraag: [FZ] Aanvraag Kleurengenetica sub forum Duidelijk waarom de behoefte er is, voorbeelden over het type topics.

Volgens mij was het aanvraageisenlijstje als volgt (even gezocht op 'aanvragen subforum')

Citaat:
Een aanvraag van een subforum moet aan de volgende criteria voldoen:

* Het onderwerp van het forum moet paard-gerelateerd zijn.
* Je moet minimaal 30 medestanders hebben als je je verzoek indient.
* Je moet een motivatie / charter voor het subforum schrijven (zoals een welkom op... topic) .
* Je moet een lijstje van voorbeeldtopics die op het forum zouden passen geven.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:01

Ik vind een subforum wel een goed idee :D
Hoe gaan we dat noemen: dekstation? :D

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:09

Even de advocaat van de duivel, maar je zou het ook om kunnen draaien Winged; er is behoefte aan een subforum over relaties, daarom wordt LZP er nu door overspoelt, wat ergernis oplevert voor gebruikers die liever de 'normale' LZP topic lezen en de relatietopics overslaan.

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 15:31

Ik denk dat Bokt dit geen goed plan vind, aangezien het geen datingsite iets moet worden.. :+
Zelf vind ik wel goed plan!

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-13 17:49

ja het is ook niet bedoeld om een date te scoren :P maar waar iedereen die daar behoefte aan heeft kan klagen over de manwezens

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 17:54

Waarom niet? :D Make love, not war

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-13 18:03

je zegt het verkeerd!!! voer eendjes, geen oorlog :+

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 18:09

Joyce_ schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ idd

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 21:13

Misschien als een soort HK dan? Dat je eerst een bepaald aantal posts in het paardgedeelte moet hebben. Zodat het wel een paardgericht forum blijft en je je hier niet kan aan melden vanwege een jongensvraag.. Dan moet je maar naar een ander forum.

Want vind het inderdaad wel jammer dat LZP daarmee zo overspoeld raakt.. Vind LZP vooral leuk vanwege de overige LZP onderwerpen en die raken dan al gauw onder gesneeuwd.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 02:48

Hmm lastig..
Ik denk dat ik liever een subforum voor alle relatie/kriebels/vlinders/kusjekusje-topics zou hebben.. Gebruikers blij omdat hun problemen niet ondergesneeuwd worden, ik blij dat ik alle problemen in 1 kan mijden door dat subforum nooit te openen! :D

Maar wat Winged al quote.. Het paardgerelateerde deel aan de eis is wat lastig te koppelen aan relaties ben ik bang! Maar wie weet, als er meer dan genoeg animo voor is..?

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 08:38

Ik haal dit even uit een wat ouder topic, maar het antwoord blijft nog steeds hetzelfde.. :)

Eline schreef:
Er zijn al vaker topics over dit onderwerp verschenen (als ik het terugzie is het een vraag die bijna elk jaar terugkomt). Het antwoord blijft steeds hetzelfde: er komt geen subforum of centraal topic voor liefde en relaties. Wij zien het echt als een onderdeel van het 'leven zonder paarden', en liefde en relaties zijn ook nogal belangrijke onderwerpen in de levens van de meeste mensen, dus is het dan niet logisch dat er over gepraat wordt ;). Je ziet ook in de topics dat veel mensen wel interesse hebben in de onderwerpen en meedenken, meeleven of mensen een hart onder de riem proberen te steken.

Wat in dit topic ook genoemd is, strakker modereren op titels, klinkt wel als een plan. De meeste "HELP!!!" of "Ik heb een probleem" titels worden al door de mods verduidelijkt, maar als je er één spot kun je daar gerust op temmen.

[FZ] Centraal topic voor gebroken harten en andere liefdedingen?

Bokt is en blijft een paardenforum. Het aantal subfora is in de afgelopen tijd flink gegroeid, waardoor Bokt ontzettend groot is geworden. Om het overzicht te kunnen behouden voor de nieuwe gebruikers, willen wij het aantal nieuwe subforums zoveel mogelijk beperken.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 00:24

Ik zou ook heel graag een subforum zien voor relaties en andere zut die daarmee te maken heeft... ik word er krankjorum van, al die relatie-/mannen-/vrouwentopics...

Maar... hoe lang is er niet "gezeurd" om een subforum voor fotomeetings? Want dat is uiteindelijk ook gekomen... en dat is ook lang niet altijd paardgerelateerd.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 02:58

dus gewoon jaarlijks door blijven zeuren? :P

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 09:44

of elk kwartaal.... :P

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 17:21

_sharonnn schreef:
Vanillia schreef:

Mee eens, al blijft het toch 1 grote bere bende, want jongens en mannen zorgen nou eenmaal voor een hoop troep (en ook goede dingen uiteraard) in ons leven ;)

danku hoor :p -O-