Ben ik de enige die dit merkt? Kunnen we met z'n allen:
1. Eerst googlen voor ervaringen met dat ene hele specifieke (niet paardgebonden) webshopje om te zien of ze betrouwbaar zijn. Het internet is groter dan bokt, probeer in die grote witte balk bovenin eens wat anders dan bokt in te typen.
2. Bedenken of bokkers aan de andere kant van het land echt hulp kunnen bieden als jij vragen hebt over iets bij school of bedrijf a. wat buiten de normale gangbare algemene landelijke regels valt en je dus echt met die specifieke persoon op moet lossen.
secricible schreef:Volgens mij denken veel mensen dat ik klaag over topics die ik niet interessant vind, maar daar doel ik niet op. Het gaat mij puur om topics waarbij de kans nihil is dat bokt een antwoord weet.
Dus " ik heb maar 5 vakken van de 6 gehaald, maar ben erg ziek geweest, zou ik toch over mogen?"
Ik heb het niet over
" ik heb maar 5 van de 6 vakken gehaald maar was ziek, wie heeft er ook wel eens dispensatie voor zoiets aan moeten vragen?" Oid
Het eerste zorgt of voor allemaal berichten in de vorm van " dat zul je toch met je leraar moeten bespreken" of het wordt compleet offtopic. Beide heeft 0 zin en is ongewenst. Daar doel ik op. Dus niet op interessant of niet, dat is toch persoonlijk wat jullie allemaal al zo mooi opmerken.