Midden in topic belanden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SiTer

Midden in topic belanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 10:37

Ik zit nog niet zo heel lang op Bokt, dus ik weet niet of dit hoort, maar wanneer ik een topic open dat ik nog niet eerder gezien heb dan kom ik ipv op de eerste pagina te belanden meteen halverwege of zelfs bijna aan het eind van het topic terecht. Waarvoor is dit? Want een topic is handiger te volgen wanneer je de openingspost eerst leest. Net ook een topic, 131 pagina's en ik wordt direct halverwege pagina 127 gezet terwijl ik dit deze nog niet eerder heb bekeken.
Niet dat het nou zoveel werk is om even op het 1tje te klikken, maar al een paar keer dacht ik "huh" bij de bovenste post en dat bleek toen gewoon een reactie te zijn. Ben gewoon benieuwd of dit zo hoort.

zonnebloem18

Re: Midden in topic belanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:24

Je springt dan in het topic naar de eerste reactie vanaf de datum dat je je hebt aangemeld.
Geen idee waarom maar dat was mij op een ander forum ook al eens opgevallen.

SiTer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 11:36

Aha, apart :) iig bedankt voor de uitleg!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:17

Het was eerder in ieder geval niet zo, want dit heb je nu inderdaad ook als je op zaken zoekt en je klikt dan op het topic dat je niet in het begin uit komt. Raaaarrrr :D

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:37

Ik heb dit met name op mijn mobiel. Ik open dan een topic en begin op pagina 2..
En dat terwijl ik toch al lang lid van bokt ben.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:45

Ik vind t voornamelijk enorm irritant. Wellicht kan er ook wel wat aan gedaan worden want het is gewoon logischer als je bovenaan pagina 1 beland, het gaat immers eerst om de beginpost en daarna kijk je pas verder.