Ik ben stiekem hier al heeeeel lang 'onzichtbaar' aanwezig, maar het leek me nu wel eens tijd om een account aan te maken en actief mee te doen

Ik ben Yessica, 22 jaar een woonachtig in Delft. Ik heb tot ongeveer mijn 12e-13e actief les gehad maar ben er vanwege school/scheiding ouders mee gestopt. Nu ben ik vorige maand afgestudeerd en werk ik nu full-time bij een relatiegeschenkenbedrijf in Waddinxveen als Grafisch Vormgever.
Het paardengevoel is NOOIT weg gegaan, en heb in die 10 jaar ook zeer regelmatig een paardje gehuurd en met buitenritten meegereden. En op vakanties ook vaak elke mogelijke paardenrit meegepakt. Puur recreatief dus. Nu ik echter uit het schoolleven ben en niet meer elke avond zit te blokken en in het weekend zwoeg bij de bouwmarkt op de hoek, wil ik het paardrijden zeker weer oppakken. Al dan wel in een andere discipline, namelijk western rijden! Ik zit nog even te dubben tussen de Crazy Cowgirl Ranch in Gouderak en Lone Star Western Stables in Alphen a/d Rijn. (Het is de bedoeling dat ik s'avonds uit mijn werk hier naartoe ga)
Om weer even 'in het ritme' te komen van het paardenleven, ga ik samen met een vriendin 14 juli op ruiterkamp bij El Rancho de Verano. Ik bereid me vast voor op een hele zere kont en veel spierpijn, maar dat heb ik er voor over

Spreek jullie snel!