Ik weet niet of het aan mijn pc ligt maar, ik zie bij bepaalde advertentie's op de voorpagina andere foto's. Bij 2 ad's waarin ze paarden aanbieden staan foot's van een zwembad, klik je de advertentie aan dan zie je de gewone foto's BIj andere ad's zie je helemaal geen foto...
Ik heb hier verder geen meldingen van gekregen en ik zie de juiste afbeeldingen en tekst bij de advertenties staan maar ik zal Bart even een bericht sturen, wellicht weet hij hoe het komt.
Je zou nog eens kunnen proberen om je tijdelijke internetbestanden / cookies te verwijderen en dan de pagina opnieuw laden. Is het dan nog niet opgelost dan weet ik het ook niet en dan moet Bart er inderdaad aan te pas komen
Het enige wat ik nu ondervind is dat wanneer ik een foto wil vergroten via boktmarkt is dat de foto opent in een 2e scherm. Hierdoor kan je niet doorklikken van foto naar foto....
unihorses
Geplaatst: 12-07-13 00:00
kiki1976 schreef:
Het enige wat ik nu ondervind is dat wanneer ik een foto wil vergroten via boktmarkt is dat de foto opent in een 2e scherm. Hierdoor kan je niet doorklikken van foto naar foto....
al 2? of 1 dag zo.
VeraaaBalloo
Geplaatst: 12-07-13 00:01
Bij mij zijn de foto's ook nog steeds half. Ontzettend vervelend..
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 26-07-13 11:20
We zijn een tijdje verder. Kunnen jullie de foto's nu wel goed zien?