Mezelf en m'n tinkertje toch maar eens voorstellen :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suusenmalvin

Mezelf en m'n tinkertje toch maar eens voorstellen :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 11:07

Hoi!

Leuk, iets over jezelf vertellen :S Waar zal ik eens beginnen?
'k Ben Suzanne, 29 jaar, woon ergens in het polderlandschap, getrouwd, 3 kids, hondje, konijntjes, paardje.. Eigenlijk heel doorsnee.
Sinds maart dit jaar in het bezit van een prachtige voskleurige tinker, Malvin van de Bonte Hoeve.
Zoon van Zidane v.d. Bonte Hoeve.
Deze maand 3 jaar, nu een paar keer opgezeten, kids hobbelen er regelmatig een rondje op, kent alles van NH, is nergens bang voor/van onder de indruk.. Lekker ongecompliceerd :) En daar hou ik van!

idefix4

Re: Mezelf en m'n tinkertje toch maar eens voorstellen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:11

Ow leuk! 1 Irish Cob van de Bonte Hoeve! Daar komen mooie paardjes vandaan. Zidane is een beauty met ook een lief karakter. En leuk om te lezen. 3 kids. Zo te lezen ook al ruitertjes? welke leeftijden? Hier is mijn oudste heel fanatiek met een voskleurige dartmoor, de 2e is net begonnen en de 3e is net 6. Die moet nog een jaartje wachten voor hij op de club mag gaan rijden, maar die vindt buitenritjes leuk. Dat ie nog moet wachten zint hem niks. :+

Suusenmalvin

Re: Mezelf en m'n tinkertje toch maar eens voorstellen :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 11:29

Ja, Zidane is zeker een knapperd! Paarden die daar vandaan komen zijn uitzonderlijk lief. Heb op mijn zoektocht vreselijk mooie tinkers gezien, maar dan wel met een wat zenuwachtiger karakter. Dan toch maar een braaf paard :) Mijn kinderen zijn nog maar klein hoor, 6, 4 en 2. De oudste heeft wel een jaar paardrijles gehad, maar is een beetje een schijtluis ;) De middelste vind het heerlijk om mee te gaan en komt ontzettend tot rust op Malvin. De kleine meid is doodeng in de buurt van paarden. Ze is nergens bang voor, dus voor je het weet zit ze op de grond ónder het paard! Hahaha.. Hoop echt heel erg dat ze later dezelfde passie ontwikkelen en lekker op Malvin kunnen rijden. Leuk dat ze bij jou op de club rijden!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 00:02

Ik spreek je over 4 jaar haha. Dat stadium heb ik nu. Hier zijn ze 10, 8 en 6. De oudste is voorzichtig, maar ze heeft wel talent en de 2e doet alles wat oudste niet durft. :D En de jongste weet ik nog niet, maar die wordt wel heel kwaad als de pony hem een keer afschudt. Onze Dartmoor heeft dat als geintje als de ruiter denkt dat ie kan rijden. Dan schudt ie zich even grondig uit en daarna kijkt ie naar beneden met zo'n blik van:" Jij hebt nog wat te doen... " :D En dan moet je als moeder niet in de lach schieten. _O-

Het viel mij ook al op dat de paardjes daar inderdaad heel lief zijn. Zelfs de veulens hebben ze al goed in de hand. Maar ja, ze doen er dan ook al veel mee, omdat de merries ook gemolken worden. Ze weten heel goed waar ze mee bezig zijn.
Als het goed is staat Malvin dan op de site van het ICS. Ga er van de week eens kijken. Alle Cobs staan met foto op de website daar.

Hij is zelfs gekeurd zie ik in 2011. En er staat daar idd een foto van hem. ik denk dat ie daar een jaar oud was?