Ik heb al enige tijd een bokt-account, maar nooit veel mee gedaan. Sinds een aantal weken begint het paardenvirus toch weer op te spelen en heb ik maar weer eens een kijkje op bokt genomen!
Mijn naam is Karin, ik ben 20 jaar en woon in Driebergen (Utrechtse Heuvelrug). Tot mijn elfde heb ik particulier gereden en daarna heb ik een eigen pony gehad voor 4 jaar. Het was een New Forest merrie van 1.43 en haar naam was Cheval D'Amour. Ik heb haar uiteindelijk M1 stargerechtigd gereden in de dressuur, maar helaas kwamen we niet verder dan B springen (ben zelf een gigantische held op sokken geworden wat springen betreft). Ik heb haar helaas in 2008 moeten verkopen wegen persoonlijke en financiële redenen en sinds die tijd staat ze bij een onwijs lieve eigenaar in Drenthe.
In september ga ik studeren in Den Bosch waar ik erg naar uitkijk. Verder help ik mijn moeder in haar brocante snuisterijen winkeltje en heb ik als hobby fotografie (een fotomeeting lijkt me onwijs leuk om eens mee te maken!).
Dit was mijn verhaal, mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Groetjes Karin