TEM: hoe werkt dat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

TEM: hoe werkt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 15:09

Nav van een ander topic dat nogal onzinnig verloopt vraag ik mij iets af. Ik weet dat je ergens wel kan vinden hoe je moet temmen en dat je reactie kunt krijgen op je tem.. Maar...als er geen mod van dat subforum aanwezig is, wat dan? Als jij temt, zien alle mods de tem en reageert alleen de mod van dat subforum of als die niet online is maar andere wel en iedereen ziet dus alle tems reageert er dan een andere? Volgens mij leg ik dit veel te onduidelijk uit, hoop dat iemand me snapt :P

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 15:14

Op een Tem wordt normaal alleen gereageerd door een moderator van het subforum.
Iedere moderator kan wel alle Tems zien.
Als er bijvoorbeeld veel mensen temmen op een topic dan is dat ook voor andere moderators zichtbaar en heb je kans dat er eerder gereageerd wordt als dat nodig is.
Als je een snelle reactie wilt, omdat bijvoorbeeld een topic uit de hand loopt, dan kan je iedere online moderator een PB sturen.
Als je klikt op "Forums" dan vind je onderaan een lijst met Bokkers die online zijn. De moderators staan daar ook tussen.
Succes!

kleinvosje

Re: TEM: hoe werkt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 15:16

Ik weet welk topic TS bedoelt. De uitleg van Gooya is zoals ik het gedaan heb! Werkt goed, topic was binnen twee minuten gesloten!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 15:17

Uiteindelijk is dat in dit geval ook gebeurt. Ikzelf twijfelde of een andere mod berichtten al nodig was. Want ja, wat is nu gewoon onzin spuien en wat uit de hand.. Iemand anders had een andere mod bericht gestuurd en toen ging het al snel. Vroeg mij alleen af hoe dat precies ging als de juiste subforum-mod niet online is.

Kleinvosje: ja...dat topic inderdaad.