eigen berichten knop stuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

solarpleure

eigen berichten knop stuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 21:15

Sinds vandaag krijg ik steeds een raar scherm wanneer ik op eigen berichten klik. Het is totaal zwart, met heel klein het bokt.nl logo.

http://s3.photobucket.com/user/Solarple ... sort=3&o=0

Heel irritant, aangezien ik regelmatig op de eigen berichten knop klik. Nu klik ik maar steeds op home, om te zien of er nieuwe berichten zijn, maar dat vind ik niet fijn.

Heb m'n laptop al opnieuw opgestart. Gebruik Mozilla.

Misschien handig op te weten, m'n laptop is sinds deze week ook bizar langzaam. Heb vorige week enkel Panda gedownload en geïnstalleerd, maar verder niks nieuws erop gezet. Af en toe doet mijn fn-toets voor harder geluid het ook niet.

Iemand enig idee?

Shadow0

Re: eigen berichten knop stuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:38

Het plaatje wat je ziet is het 'favicon', het plaatje dat in de adresbalk hoort te staan. Heel vreemd hoe dat daar komt. Het lijkt er op dat er in het geheugen van Mozilla (de cache) wat scheef zit.

Wat je allereerst kunt proberen is om ctrl+F5 in te drukken. Dan wordt de hele pagina opnieuw opgehaald en met een beetje geluk is dat genoeg.

Werkt dat niet dan is de volgende tip om de cache te legen: https://support.mozilla.org/nl/kb/buffe ... fox-wissen (Let op: dit wist waarschijnlijk ook je gegevens over ingelogd zijn, ook op andere sites.)

Verder klinkt het niet helemaal zoals het hoort. :n Ik weet alleen niet hoe je de problemen met Panda of je Fn-toets moet oplossen. Succes ermee!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:39

Bij mij liep zojuist de Firefox vast.
Misschien een bugje???

solarpleure

Re: eigen berichten knop stuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 22:12

Crtl+f5 was het antwoord, tot nu toe doet hij het weer (= Ik had al f5 geprobeerd en gewoon opnieuw opstarten enzo, maar niet in combinatie met crtl. Dank je wel Shadow!