Hallo, ik heb een vraagje... Wat is temmen van een topic en hoe doe je dat? alvast bedankt voor de reacties. trouwens: als het hier alsnog verkeerd staat mag het gerust verplaatst worden.
Ik heb altijd gedacht dat temmen bedoeld werd in de zin van, een dier temmen, een bokker temmen op bokt dus. Maar inderdaad via het uitroeptekentje, dat wist ik dan weer wel.
DeEenhoorn
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-13 21:37
ah bedankt! ik snap het nu. mocht er iemand zijn met extra hoognodige uitleg mag deze altijd gegeven worden. geen dubbele info waar ik niets aan heb dus...
Duhelo
Geplaatst: 16-06-13 21:39
bentlage schreef:
ah bedankt! ik snap het nu. mocht er iemand zijn met extra hoognodige uitleg mag deze altijd gegeven worden. geen dubbele info waar ik niets aan heb dus...
zoals mijn voorgangers zeggen kun je temmen via het uitroeptekentje. Temmen doe je eigenlijk als je iets ziet waarvan je denkt: Dit hoort niet op bokt, of dit staat verkeerd. Door te temmen help je ons in onze dagelijkse taken (want het forum is heeeeeeel erg groot, en wij kunnen niet alles zien). Stel dat je bv ziet dat iemand een foto of een berichtje plaatst dat niet hoort (bv 16+ dingen, of ruzie zoekt met iemand, iemand uitscheld) mag je altijd temmen, graag zelfs!
DeEenhoorn
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-13 21:56
bedankt, mag je ook temmen om een topic op slot te laten ztten?
Laatst bijgewerkt door Duhelo op 16-06-13 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:per ongeluk ts haar post aangepast ipv gequote
Nayomie
Geplaatst: 16-06-13 22:06
bentlage schreef:
bedankt, mag je ook temmen om een topic op slot te laten ztten?
Niet zomaar. Daar zou je een grondige rede voor moeten hebben
In principe zetten we geen topics op slot (behalve als het bv een dubbel topic is of een topic dat niet toegelaten is. Een topic op slot zetten omdat de TS (topicstarter) genoeg tips gekregen heeft doen we niet.