Heerlijk een avondje in de wei en genieten van de paarden.....Mijn Mulan....1.and friends....2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12.En nog wat gekkigheid 13.
Hahahhaaha die shet is coooool ik houd nooit zo van stevige shetten maar deze is echt super coooool x
Wauw, super mooi! Foto 5 + 6 ; hihi, het lijkt wel 'synchroon zwemmen' !Maar ook foto 11, 9 , 8 en 4 , prachtige sfeer foto's! 7 en 13 ...te leuk!!! Foto's zelf genomen? Goed hoor!
Wat een gezellig zooitje bij elkaar! Hele leuke foto's!Ik vind de groepsfoto (de eerste denk ik) heel mooi, maar ik moest wel lachen toen ik die Shetlander zag met zijn slurfje eruit!
BounceBabe schreef:Wat een gezellig zooitje bij elkaar! Hele leuke foto's!Ik vind de groepsfoto (de eerste denk ik) heel mooi, maar ik moest wel lachen toen ik die Shetlander zag met zijn slurfje eruit! Had ik niet eens gezien
Wat een prachtige beelden, ziet er uit als een prettige plek en prachtige kudde!Leuke paarden allemaal!
Wat een prachtige foto's!Ik ga er ook wel eens met de camera bij zitten maar die van ons hebben helaas maar één pose: kopaandegrond
Ah wat een fijne foto's! Da's genieten Ik moest stiekum wel erg om foto 7 lachen wat een komisch figuur!
Wat een leuke kudde en wat staan ze er mooi op! (Die haf mag je komen brengen hoor, strikje hoeft niet.)