Ik ben toch zo verliefd op dit dier! Dit is Grelo, een PRE hengst die zich geweldig heeft laten zien tijdens de Working Equitation wedstrijd in Kootwijkerbroek. Ik vind het prachtige plaatjes geworden...
Prachtige foto's van Grelo! Hij is niet alleen prachtig maar ook nog eens een lieve hengst. Jammer dat ik niet mee heb gedaan. Als ik geweten had dat je zulke mooie foto's maakte (zag je wel fotograferen maar wist niet wie je was) had ik je ook gevraagd om mijn jonge dame even op de foto te zetten.
Het erge is nog......volgens mij heb je heeeeeel lang naast me gestaan (zwart shirt en staart?) ik controleerde de paarden in de inrijbak..... en mijn smurf stond achter de inrijbak...........volgende keer doe ik idd brutaal haha
Hé Dat is onze grote man Grelo (WH). Hij is zó fotogeniek. Dank je Marlies! Echt top. Ben zelf helemaal weg van foto 6. Gewoon zoals hij is. Enne... Marlies was niet in het zwart gekleed..... Blonde vlechten!
ik ben al echt helemaal verliefd op PRE's en ik wil er later sws ook een. en als ik dan zulke foto's zie denk ik. ja, ik ben echt verliefd op het goede ras.. zulke foto's onderstrepen het nog een keer. want een pracht dier!!
sometimes you have to let things go to make life better