even een serieuze vraag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:32

Kawa, als ik jou daar blij mee kan maken wil ik nog wel 6 jaar wegblijven van [RT] hoor Scheve mond

Verder vind ik DVT op [SC] niet storend, snap het probleem niet echt eigenlijk. Plussies topic kom ik verder nooit, kan ik ook niet over oordelen. Maar om nou voor het plussies topic een ander forum te maken Verward Lijkt me erg onoverzichtelijk worden, maar dat kan ook aan mij liggen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:34

Citaat:
Kawa, als ik jou daar blij mee kan maken wil ik nog wel 6 jaar wegblijven van [RT] hoor

nee hoor, maak je me niet blij mee.
Maar het ging over het nutteloze verweer dat ouderen al 20 fora hebben en jongeren maar 1 Verward
Jongeren mogen toch ook overal posten, dus hebben toch ook die 20 fora Lachen

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:35

Naz schreef:
Gaat dus wel degelijk om het tellen van de posts. Werkelijk, wat boeit het nou hoeveel posts je hebt Verward



Het boeit mij totaal niet hoeveel posts ik heb Lachen

Van mijn part mag mijn teller op 0 blijven staan

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:35

Ann"]
Fairie, ik wil alleen maar aangeven dat de interesses van een 15 jarig meisje (jij dus) niet overeenkomen met die van een 40plusser, daarom is het plussies topic niet boeiend voor jou Lachen
Dat geeft verder niets, maar jou mening is niet representatief voor alle bokkers Clown
[/quote]
En waarom dan niet?
Jij maakt dus duidelijk leeftijds onderscheid. Dat vind ik niet kunnen, wij hebben even veel recht om mee te discuseren in een topic als deze dus ik mag mijn mening geven.

Ik denk dan ook dat er zeker bokkers (en beheerders/mod's) zullen zijn die het met me eens zijn.

Dit bericht vind ik trouwens ook wel leuk. Word heel duidelijk gezegt dat het haar (misschien niet iedereen dan) echt om de berichten op teller gaat.
[quote="Naz"]
[SC] Plussies-topic deel 4 (voor Bokkers boven de 40)
[quote="geral schreef:
toch maar een aktie opstarten voor een subforum met posting teller OK dan! met zinnige, onzinnige, minder zinnige maar vooral bijna ruzie loze discussies OK dan! Het woord Slow chat zal ik maar niet gebruiken, want af en toe kan ik het zelfs niet bijhouden, dus SC is een totaal verkeerd idee
maar goed, eenzelfde discussie heb ik al eens eerder gevoerd, volgens mij krijg ik een deja vu
dus een subforum, jonge ouderen ofzo, lijkt me goed plan, maar nogmaals op voorwaarde dat de posting teller meeloopt
wie van jullie steunt onze aktie Haha!

Gaat dus wel degelijk om het tellen van de posts. Werkelijk, wat boeit het nou hoeveel posts je hebt Verward
[/quote]

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:36

Fairie schreef:
..En net als Bart al zei, het is gewoon een [SC] topic, inhoudelijk kan het misschien wel geweest zijn, maar als ik het boeiend had gevonden was ik daar onmiddelijk gaan posten.
Waarom doe ik het niet? Omdat het niet boeiend is...


Ho ho, wacht eens even: je hebt het hier over jou !! Omdat jij het niet boeiend vind, is het niet boeiend Verward. Hmm... zo vergaat het mij met een hele hoop topics ook, maar dat wil toch niet zeggen dat zo´n topic voor andere mensen niet boeiend is Knipoog ??!!!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:36

Ouderen mogen ook overal posten, dus waarom nog een ouderenforum erbij Verward

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:37

Sundancer schreef:
Van mijn part mag mijn teller op 0 blijven staan

Dan wordt het heel stil op SC Clown

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:37

Jola"]
[quote="Sundancer schreef:
Van mijn part mag mijn teller op 0 blijven staan

Dan wordt het heel stil op SC Clown
[/quote]


nee hoor want sc berichten tellen niet mee Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:38

Romkabouter schreef:
Ouderen mogen ook overal posten, dus waarom nog een ouderenforum erbij Verward

waarom dan wel een jeugdhonk? Tong uitsteken
want jongeren mogen ook overal posten.

Ann

Berichten: 13313
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:38

Als niemand zich stoort aan de plussie topics, maakt het toch ook niet uit dat die ergens anders dan op SC staan, er is maar 1 topic (DVT) waar ook een uitzondering voor gemaakt zou moeten worden, plaats deze 2 topics ergens waar de posters vrede mee hebben, gevolg, een heleboel tevreden bokkers OK dan!

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:40

runningkawa schreef:
Dan moet het jeugdhonk ook weg, iloveperry Haha!


nee
je akn naar een ouderentopic gaan of naar een jongerentopic
Waar je het liefste bent. Dat daar nou zo'n gezeur over moet komen snap ik niet. Internetten en bokken doe je voor je lol toch?? En niet om te zeuren over waar ouderen en waar jongeren thuishoren

amen alweer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:40

geral schreef:
Wij, dat zijn dus de plussies, zijn al tijden op SC neergezet om daar gezellig te leuteren over van alles en nog wat.

Dat van alles en nog wat, betekend eigenlijk in grote lijnen dat alle onderwerpen, dus ook bokt onderwerpen daar nog even in het kort behandeld worden. Zo ook vervelende ervaringen, aanvaringen, huilbuien enz.
Kortom lief en leed wordt daar gedeeld in een zeer liefdevolle sfeer, ook niet plussies, dus jonkies zijn daar welkom. Wij hebben een heel groot hart en een hekel aan ruzie en onmin

Maar, maar, maar
Wij zijn niet zo blij met onze plek op SC, want het is geen slowchat, wel een quick chat, tempo is niet bij te benen en de teller loopt op SC niet mee, wat ook niet helemaal eerlijk is voor onze gezellige boel daar.

Wij zouden het dan ook op prijs stellen een soort van jeugdhonk te krijgen maar dan voor jonge ouderen OK dan! waarin de teller dus gewoon meeloopt.

Steun dus onze actie een subforum voor de jonge ouderen


Nog even ter herinnering van de wat vergeetachtigen onder ons, de post van Geral waar dit topic mee begon.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:41

Sterre"]
[quote="Fairie schreef:
..En net als Bart al zei, het is gewoon een [SC] topic, inhoudelijk kan het misschien wel geweest zijn, maar als ik het boeiend had gevonden was ik daar onmiddelijk gaan posten.
Waarom doe ik het niet? Omdat het niet boeiend is...


Ho ho, wacht eens even: je hebt het hier over jou !! Omdat jij het niet boeiend vind, is het niet boeiend Verward. Hmm... zo vergaat het mij met een hele hoop topics ook, maar dat wil toch niet zeggen dat zo´n topic voor andere mensen niet boeiend is Knipoog ??!!!
[/quote]
Ik heb ook helemaal niet over de mening van anderen gesproken, alleen over mijn eigen mening.
Laatst bijgewerkt door Mireille op 23-11-03 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Ann

Berichten: 13313
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:41

Fairie, natuurlijk mag jij je mening geven.
Ik vind hem alleen niet representatief voor alle bokkers, ondermeer omdat je alleen maar moddie's en BartVB quoted Lachen

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:41

runningkawa schreef:
want jongeren mogen ook overal posten.

I dunno, misschien om dat ouderen zich meer storen aan topics van jongeren dan andersom

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:42

Ann schreef:
Als niemand zich stoort aan de plussie topics, maakt het toch ook niet uit dat die ergens anders dan op SC staan, er is maar 1 topic (DVT) waar ook een uitzondering voor gemaakt zou moeten worden, plaats deze 2 topics ergens waar de posters vrede mee hebben, gevolg, een heleboel tevreden bokkers


Maar dan wil ik roddelssssssssss ook ergens anders Tong uitsteken en zo zullen er wel meer mensen (uit andere topics) zijn die ook een uitzonderingspositie willen.... Hoe ga je dan verklaren dat alleen voor plussies en dvt eventueel een uitzondering gemaakt gaat worden?
Laatst bijgewerkt door horseless op 23-11-03 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:42

Sundancer"]
[quote="Jola"][quote="Sundancer schreef:
Van mijn part mag mijn teller op 0 blijven staan

Dan wordt het heel stil op SC Clown
[/quote]


nee hoor want sc berichten tellen niet mee Knipoog
[/quote]

Nee, maar je moet wel 150 posts hebben om op SC te komen

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:43

Sundancer"]
[quote="Jola"][quote="Sundancer schreef:
Van mijn part mag mijn teller op 0 blijven staan

Dan wordt het heel stil op SC Clown
[/quote]
nee hoor want sc berichten tellen niet mee Knipoog
[/quote]
Jola bedoelt dat je dan helemaal niet op [SC] kan komen Clown !!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:43

Ann schreef:
er is maar 1 topic (DVT) waar ook een uitzondering voor gemaakt zou moeten worden,
En waarom die anderen dan niet Verward

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:44

Ann schreef:
Fairie, natuurlijk mag jij je mening geven.
Ik vind hem alleen niet representatief voor alle bokkers, ondermeer omdat je alleen maar moddie's en BartVB quoted Lachen

Ik quote moddie's en Bart omdat ik vind dat ze gelijk hebben.
Ik snap trouwens niet waarom mijn mening niet voor meerdere mensen zouden kunnen gelden.

Alweer maak je duidelijk onderscheid in leeftijd Knipoog

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:44

Romkabouter schreef:
Ouderen mogen ook overal posten, dus waarom nog een ouderenforum erbij Verward


Ik denk dat de plussies verschillen omdat het plussiestopic is uitgegroeid tot een uitwisseling van gedachtes en wederwaardigheden van een groep heel verschillinde mensen die elkaar meer of minder kennen, elkaar respecteren en waarderen zelfs ondanks verschillen van mening.
Geen topic van lege oneliners, geen topic om de beste te willen zijn.

Gewoon het uitwisselen van de dagelijkse zaken met de paarden en andere dingen in een sfeer die heel bijzonder is voor internet.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:46

Tsja, hetzelfde hebben wij met roddelssssss.
En die staat prima op SC.

Ann

Berichten: 13313
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:47

horseless"]
[quote="Ann schreef:
Als niemand zich stoort aan de plussie topics, maakt het toch ook niet uit dat die ergens anders dan op SC staan, er is maar 1 topic (DVT) waar ook een uitzondering voor gemaakt zou moeten worden, plaats deze 2 topics ergens waar de posters vrede mee hebben, gevolg, een heleboel tevreden bokkers


Maar dan wil ik roddelssssssssss ook ergens anders Tong uitsteken en zo zullen er wel meer mensen (uit andere topics) zijn die ook een uitzonderingspositie willen.... Hoe ga je dan verklaren dat alleen voor plussies en dvt eventueel een uitzondering gemaakt gaat worden?
[/quote]


Omdat het de meeste bokkers niet interesseert waar het topic staat, de plussies zijn na de DVT-ers, de eersten die erover beginnen, als nu iedereen ineens van SC af wil, kan ik me voorstellen dat het geen haalbare zaak is Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:48

sarabande"]
[quote="Romkabouter schreef:
Ouderen mogen ook overal posten, dus waarom nog een ouderenforum erbij Verward


Ik denk dat de plussies verschillen omdat het plussiestopic is uitgegroeid tot een uitwisseling van gedachtes en wederwaardigheden van een groep heel verschillinde mensen die elkaar meer of minder kennen, elkaar respecteren en waarderen zelfs ondanks verschillen van mening.
Geen topic van lege oneliners, geen topic om de beste te willen zijn.

Gewoon het uitwisselen van de dagelijkse zaken met de paarden en andere dingen in een sfeer die heel bijzonder is voor internet.
[/quote]
Ja inderdaad. Niet iedereen pakt dat op natuurlijk.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:48

Daar zijn dus de fora AM, WD, VVDD, KH, PP, VMR etc voor sarabande.

Je bespreekt van alles, dat kan dan toch mooi op SC? Daar is toch niet mis mee Verward