even een serieuze vraag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:43

Stapmolen terug Tong uitsteken .

Waarom kan het geen tijdelijk forum worden, kijken of het goed loopt?

Cool plaatje in je onderschrift trouwens Geral Haha!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:46

Is het niet triest dat een moddy zich druk maakt om een smiley, en ordinaire zeer laag-bij-de-grondse off topic chat, die een serieuze discussie om zeep helpen niet eens signaleert, noch bestraft.
Indien die smiley storender gevonden wordt dan geschreven platvloersheid denk ik dat de Boktregels nog steeds bijgeschaafd moeten worden Verdrietig

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 21:48

Kayla schreef:
Stapmolen terug Tong uitsteken .

Waarom kan het geen tijdelijk forum worden, kijken of het goed loopt?

Cool plaatje in je onderschrift trouwens Geral Haha!



de stapmolen Afbeelding

tijdelijk forum moet ik even aan Afbeelding vragen

cool plaatje, ssssssssssssstttttttttttt je maakt slapende Afbeelding wakker

ik wordt nog eens goed met plaatjes OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:56

Afbeelding

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:56

jaaaa de stapmolen, dat was me een leuke tijd *LOL*

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:03

Ja echt superleuk, jammer dat het zo moest eindigen Verdrietig

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:05

[quote="Botervlieg"]Aantal posts wordt zeker niet als hoofdzaak gezien, Joshua.

Sorry had het wel zo gelezen

teun

Berichten: 544
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:11

Kreig nou wa, allemaal ouwe bekende.
Waaroo blevee jullie nou allemaal, ik maar wachte

Maar goed we zijn er weer, lekker zo als vroeger Afbeelding

op naar de .......(SM wellicht) Afbeelding

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:15

Verward Krijg hier echt een enorm basisschool idee waar men de leerkrachten uit gaat zitten proberen. Maar goed, dat zal ongetwijfeld helemaal aan mij liggen Haha!

Anyway. Maak het me makkelijk en maak even een kort lijstje met wat dan wel jullie argumenten zijn? Ik heb dit topic echt gelezen en ben nog steeds geen sterke argumenten tegen gekomen, maar kan natuurlijk zijn dat ik iets gemist heb.

Sarabande, ik heb de afgelopen week ik buiten MP denk ik maximaal 8 topics ofzo gezien, dat ik dus vanalles niet gezien heb is niet echt een heel erg grote verassing. Werd door iemand anders op dit topic gewezen en daarin vielen me deze animated gifs op.

Maar goed. Maak mij en jezelf blij en geef een lijstje met argumenten.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:16

Botervlieg schreef:
..Maar het heeft iets oneerlijks als flutberichten op andere forums (komt voor nietwaar*? Haha! ) meetellen (als in 'gewaardeerd worden'), terwijl berichten met meer inhoud als 'waardeloos' gecategoriseerd worden.
Natuurlijk wordt door plussies (evenals in elk ander topic!) weleens onnozel gedaan, maar om daar het hele topic dan op af te rekenen... (zoals dat met genoemde andere topics* dus niet gebeurt), dat vind ik niet fair.


Ook ik ben het met deze argumenten helemaal eens Lachen ! Ik kan niet helemaal voor het plussie´s topic spreken, omdat ik daar behalve af-en-toe meelezen Knipoog niet veel doe (ben nog -net- geen 40 Tong uitsteken !), maar ik kan zeker wel voor het DVT spreken.
Het DVT is begonnen op [KH], wat als onderschrift heeft :"slap gezever met inhoud". Ik vond dat deze ondertitel perfect bij het DVT paste Knipoog !
Natuurlijk komen daar ook wel eens berichtjes voor als ;
"Ja, dat ben ik met je eens

Wat eten jullie vanavond?"

Vaak genoeg echter, word er over serieusere zaken gepraat (Waar hier op bokt kan ik bijv. "mijn" meiden anders vragen of we de grote stap naar een ander huis zullen wagen, of toch maar niet Knipoog )
Van wat ik op het plussies´topic heb gelezen, gaat het daar zo ong. het zelfde aan toe. Over paarden wordt er bij ons iig genoeg gepraat. Ik vind het wel jammer, dat door deze topics op [SC] te zetten, ze niet echt serieus genomen worden, wat ze zeer zeker niet verdienen!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:18

BartVB schreef:
:? Krijg hier echt een enorm basisschool idee waar men de leerkrachten uit gaat zitten proberen. Maar goed, dat zal ongetwijfeld helemaal aan mij liggen Haha!




He Teun

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:20

Het grote verschil tussen DVT en plussies is volgens mij dat DVT echt 1 topic is en bij de plussies is het dacht ik de bedoeling om een heel forum (als JH) te maken, met dus verschillende topics.

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:22

Karin schreef:
Als jullie werkelijk zo volwassen en serieus zijn, zouden jullie dan om te beginnen dat plaatje uit jullie onderschrift willen halen? Thanks.

Ik zie zelf niet echt wat een apart forum voor het Plussies-topic en het DVT toevoegt. Dan kun je ook wel een apart forum gaan maken waar de heren hun computersores kunnen bespreken om niet overspoeld te worden door damesonderwerpen, of een apart forum voor endurance- en eventingruiters omdat het op RT altijd over dressuur en springen gaat, om maar wat parallellen te trekken. JH is destijds 'opgericht' omdat AM overspoeld werd door onderwerpen waarop 'de oudere garde' niet echt zat te wachten. Maar volwassen onderwerpen van 'ouderen' kunnen toch gewoon op AM besproken worden? Daar hoeft toch geen apart forum voor opgericht te worden?

Tenslotte blijf ik erbij dat DVT en het Plussies-topic een vorm van SC zijn, met name omdat er een beperkt aantal mensen aan meedoet en er steeds een vervolgtopic wordt gestart. En ik begrijp ook al helemaal niet wat het probleem met SC is, het is ondertussen net of het een schande is als een topic daar staat. Berichten op SC tellen idd niet mee voor het totaal, maar dat hoeft toch geen argument te zijn om bepaalde topics op fora te zetten waar de berichten wèl meetellen? Iemand die echt begaan is met een bepaald onderwerp of topic zal het echt niet kunnen schelen of zijn/haar berichten nou wel of niet meetellen, ik zie dat dus niet als een doorslaggevend argument.


OK dan! Helemaal gelijk!
Waarom moet een bericht persé meetellen?
Lijkt wel of mensen dan alleen maar reageren om weer een post te hebben, en ze het totaal niet boeit waar het over gaat.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 22:25

Neu lieve Kayla, wij bouwen ook een groot topic, wat over verschillende onderwerpen gaat.
Zit je iets dwars, zet je dat uiteen, je wordt getroost met wijze woorden en van goede raad voorzien. Heb je een probleem met je paard, wordt je van wijze raad voorzien, enz.

dus een topic waar van alles en iedereen voorbij komt, met losse opmerkingen, vragen, dag verslagen en ga maar door.

dus heel veel goede en leuke dingen in een grote diversiteit

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:27

Hmmmm een forum voor 1 topic? >;)

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 22:34

Kayla schreef:
Hmmmm een forum voor 1 topic? >;)


je mag toch maar tot 100 blz. gaan en samen met DVT, worden dat dus wel meerdere topics toch

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:36

Oh een lange topics-forum Tong uitsteken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:39

sarabande schreef:
Is het niet triest dat een moddy zich druk maakt om een smiley, en ordinaire zeer laag-bij-de-grondse off topic chat, die een serieuze discussie om zeep helpen niet eens signaleert, noch bestraft.

Uhm... Naar mijn idee behoort dat ook tot de dingen waar een mod zich mee bezig mag/moet houden...

Persoonlijk (ja, nu spreekt de smurft) vind ik het totale onzin om zo'n topic terug te zetten in [AM], [KH] of zelfs [JH]

Zo als Karin al zegt: het gaat maar door en het gaat maar door, er komt geen einde aan. Andere topic's in onze fora blijven een aantal dagen staan (misschien een aantal weken) en maken dan gewoon heel simpel plaats voor nieuwe. Dat is met dit soort topic's totaal niet.

Wat je dan veel beter kunt doen is (lijkt mij) per midlife-persoon-probleem een topicje openen net zo als de smurfjes dat in [JH] doen om gewoon netjes op je antwoordjes te wachten en niet full-speed met online-ers te gaan smijten zo als dat nu het geval is in [SC]

Ik zie het nut van het verplaatsen, het openen van een tijdelijk forum of wat dan ook er gewoon niet van in.

Wat ik persoonlijk dan wel een goed plan zou vinden zou de naam van [JH] + omschrijving veranderen en zorgen dat de titel niet alleen de jongeren aan spreekt maar ook de ouderen.

Maar... zo als Bart al zei: dan krijg je weer het probleem dat de ouderen liever hun eingen topic's gescheiden houden van de jongeren topic's omdat ze het niet interessant/leuk/boeiend vonden... zo blijf je wel lekker aan de gang he...

[Edit= Quote aangepast op Verzoek]
Laatst bijgewerkt door Mireille op 23-11-03 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:41

Karin schreef:
Als jullie werkelijk zo volwassen en serieus zijn, zouden jullie dan om te beginnen dat plaatje uit jullie onderschrift willen halen? Thanks.


En waar haal jij eigenlijk de moed en/of het recht vandaan om je forummers zó aan te spreken?
Een kleine fatsoenscursus zou niet gek zijn wel?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:42

geral schreef:
je mag toch maar tot 100 blz. gaan en samen met DVT, worden dat dus wel meerdere topics toch


Klinkt als het SC forum Haha! Lijkt me duidelijk verder.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:49

Citaat:
sarabande schreef:
Is het niet triest dat een moddy zich druk maakt om een smiley, en ordinaire zeer laag-bij-de-grondse off topic chat.

Fairie schreef:
Uhm... Naar mijn idee behoort dat ook tot de dingen waar een mod zich mee bezig mag/moet houden...

Graag wel de hele zin quoten want nu wordt het uit zijn verband gerukt.
Citaat:
Is het niet triest dat een moddy zich druk maakt om een smiley, en ordinaire zeer laag-bij-de-grondse off topic chat, die een serieuze discussie om zeep helpen niet eens signaleert, noch bestraft.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:50

Jola schreef:
Citaat:
sarabande schreef:
Is het niet triest dat een moddy zich druk maakt om een smiley, en ordinaire zeer laag-bij-de-grondse off topic chat.

Fairie schreef:
Uhm... Naar mijn idee behoort dat ook tot de dingen waar een mod zich mee bezig mag/moet houden...

Graag wel de hele zin quoten want nu wordt het uit zijn verband gerukt.
Citaat:
Is het niet triest dat een moddy zich druk maakt om een smiley, en ordinaire zeer laag-bij-de-grondse off topic chat, die een serieuze discussie om zeep helpen niet eens signaleert, noch bestraft.


Tspijt me zeer Bloos

Persoonlijk vind ik dat de moddie's dat onderdeel goed aanpakken

Ann

Berichten: 13313
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:05

Dat jij het (altijd) met de moddie's eens bent, is zeer duidelijk, Fairie Haha!
Er komen oneliners voor in de Plussie topics maar de berichten zijn merendeels langer en inhoudelijker dan er in de reguliere SC topics gepost wordt.

Edit: wat is er trouwens onvolwassen aan een paar dansende, blote billen Verward
Laatst bijgewerkt door Ann op 23-11-03 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

Berichten: 76197
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:06

Ik vind overigens het huidige plussies topic niet uitblinken in inhoudelijkheid en lengte van de berichten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:09

Apple schreef:
Ik vind overigens het huidige plussies topic niet uitblinken in inhoudelijkheid en lengte van de berichten.


En dat moeten we dan maar als een serieus argument gaan beschouwen, nu op dit moment??

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-11-03 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt