even een serieuze vraag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:50

Ann schreef:
Omdat het de meeste bokkers niet interesseert waar het topic staat, de plussies zijn na de DVT-ers, de eersten die erover beginnen, als nu iedereen ineens van SC af wil, kan ik me voorstellen dat het geen haalbare zaak is

Maar wat is dan precies het probleem met [SC]? Heb het hele topic doorgelezen, maar dat mis ik nog steeds een beetje Verward

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:51

Op [sc] worden je berichten niet geteld geloof ik. En het meeste wat daar staat is onserieus.

Ann

Berichten: 13313
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:53

Fairie"]
[quote="Ann schreef:
Fairie, natuurlijk mag jij je mening geven.
Ik vind hem alleen niet representatief voor alle bokkers, ondermeer omdat je alleen maar moddie's en BartVB quoted Lachen

Ik quote moddie's en Bart omdat ik vind dat ze gelijk hebben.
Dat is jou goed recht, zijn deze representatief voor de meeste bokkers?
Ik snap trouwens niet waarom mijn mening niet voor meerdere mensen zouden kunnen gelden. Omdat jij het merendeels eens bent met de moddie's en BartVB.
Alweer maak je duidelijk onderscheid in leeftijd Knipoog
[/quote]

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:57

Wat heeft leeftijd er mee te maken Ann?
Dat slaat totaal nergens op...

Ann

Berichten: 13313
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:57

horseless"]
[quote="Ann schreef:
Omdat het de meeste bokkers niet interesseert waar het topic staat, de plussies zijn na de DVT-ers, de eersten die erover beginnen, als nu iedereen ineens van SC af wil, kan ik me voorstellen dat het geen haalbare zaak is

Maar wat is dan precies het probleem met [SC]? Heb het hele topic doorgelezen, maar dat mis ik nog steeds een beetje Verward
[/quote]

Citaat:
Ik denk dat de plussies verschillen omdat het plussiestopic is uitgegroeid tot een uitwisseling van gedachtes en wederwaardigheden van een groep heel verschillinde mensen die elkaar meer of minder kennen, elkaar respecteren en waarderen zelfs ondanks verschillen van mening.
Geen topic van lege oneliners, geen topic om de beste te willen zijn.

Gewoon het uitwisselen van de dagelijkse zaken met de paarden en andere dingen in een sfeer die heel bijzonder is voor internet.


Omdat wij het gevoel hebben dat wij (zie bovenstaand bericht van sarabande) niet op onze plaats zijn op SC Lachen

Ann

Berichten: 13313
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:59

Sundancer schreef:
Wat heeft leeftijd er mee te maken Ann?
Dat slaat totaal nergens op...


Het ging in de eerste plaats om het verschil in interesses, mijn mening is, dat die van een 15-jarige op een ander vlak liggen (waar niets mis mee is) dan die van een 40plusser, dat is wat de leeftijd ermee te maken heeft Lachen

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:04

Ann schreef:
Omdat wij het gevoel hebben dat wij (zie bovenstaand bericht van sarabande) niet op onze plaats zijn op SC Lachen


Dan post je je avonturen toch in de fora waar ze voor zijn Ann Verward
Heb je
a ) een breder publiek (zodat je meer mensen leert kennen)
b ) een teller op je berichten Lachen

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:06

Het klopt niet helemaal wat je zegt Fairie Knipoog ! Je zegt duidelijk:
Citaat:
maar als ik het boeiend had gevonden was ik daar onmiddelijk gaan posten.
Waarom doe ik het niet? Omdat het niet boeiend is...


Misschien verkeerd geformuleerd ?? Beter was dan geweest:
Citaat:
"Omdat ik het niet boeiend vind"

Da´s wel een héél verschil Knipoog !

sarabande"]
..Ik denk dat de plussies verschillen omdat het plussiestopic is uitgegroeid tot een uitwisseling van gedachtes en wederwaardigheden van een groep heel verschillinde mensen die elkaar meer of minder kennen, elkaar respecteren en waarderen zelfs ondanks verschillen van mening.
Geen topic van lege oneliners, geen topic om de beste te willen zijn.

Gewoon het uitwisselen van de dagelijkse zaken met de paarden en andere dingen in een sfeer die heel bijzonder is voor internet.
[/quote]
En zo is het precies ook in het DVT OK dan! ! Het feit dat er toch al een heel aantal DVT-meetings zijn geweest (en er al weer minstens 2 in de planning zijn Knipoog !), zegt toch al genoeg Knipoog ! Je krijgt niet zo´n band met mensen, als je iemand alleen maar kent van "ja, dat vind ik ook" of "denk het wel" of "goh, wat leuk".

[quote="Rainie schreef:
Op [sc] worden je berichten niet geteld geloof ik. En het meeste wat daar staat is onserieus.

Ja, maar de grote uitzonderingen zijn dus het DVT en het plussies´topic Knipoog !! (en nee, het gaat mij niet om het aantal berichten op mijn teller Lachen !)
Laatst bijgewerkt door Sterre op 24-11-03 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:09

Pardon, hebben jullie roddels dan wel eens gelezen?

Ann

Berichten: 13313
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:10

Romkabouter"]
[quote="Ann schreef:
Omdat wij het gevoel hebben dat wij (zie bovenstaand bericht van sarabande) niet op onze plaats zijn op SC Lachen


Dan post je je avonturen toch in de fora waar ze voor zijn Ann Verward
Heb je
a ) een breder publiek (zodat je meer mensen leert kennen)
b ) een teller op je berichten Lachen
[/quote]
Daar vind ik dit niet, Rom Scheve mond

Citaat:
..Ik denk dat de plussies verschillen omdat het plussiestopic is uitgegroeid tot een uitwisseling van gedachtes en wederwaardigheden van een groep heel verschillinde mensen die elkaar meer of minder kennen, elkaar respecteren en waarderen zelfs ondanks verschillen van mening.
Geen topic van lege oneliners, geen topic om de beste te willen zijn.

Gewoon het uitwisselen van de dagelijkse zaken met de paarden en andere dingen in een sfeer die heel bijzonder is voor internet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:11

Romkabouter schreef:
Pardon, hebben jullie roddels dan wel eens gelezen?

Jawel, dat is toch dat topic waar je moet melden als je komt en gaat?

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:13

Romkabouter schreef:
Dan post je je avonturen toch in de fora waar ze voor zijn Ann Verward

Rom, dat is juist een beetje het probleem:De ene keer zet iemand er iets in over z´n familie ([AM]), de volgende verteld over de leuke rit die hij gemaakt heeft ([VvdD]) en de derde verteld iets over Monty Roberts ([PP]). In welk forum moet je dan posten?? [AM], [VvdD], [PP] ??

Roddels heb ik niet gelezen, maar als dat zo´n soort topic is als plussies of DVT, dan hoort dat zeker ook niet op SC thuis Knipoog ! (Dan wordt het echt tijd voor een apart forum Haha! !)

Ann

Berichten: 13313
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:14

Haha, waar iedere dag 4 pagina´s volgepost worden met aan- en afmeldingen Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:14

In allemaal Sterre. Waar het onderwerp bij hoort Lachen

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:15

Sterre, iedere keer een topic in het forum waar het over gaat Lachen

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:16

En dan de grote vraag, welk topic hoort WEL en welke NIET in jullie bedachte forum thuis? Wie legt de grens? Wordt vast lastig om onderscheid te maken.

Als de topics op SC staan kun je toch ook je verhalen kwijt? Of voelen jullie je te goed voor SC?

Edit: typo

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:17

En wat dachten jullie dan van de Bokt-familie? Ook een topic waarin ervaringen gedeeld worden.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:18

Begint ook al op slowchat te lijken dit topic:))

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:18

Sterre schreef:
of DVT, dan hoort dat zeker ook niet op SC thuis Knipoog ! (Dan wordt het echt tijd voor een apart forum Haha! !)
Misschien is SC juist wel dat fourm

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:19

Amen Nienke
Dat bedoel ik dus ook, kan het alleen niet zo duidelijk zeggen Lachen

Spades

Berichten: 504
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: ook bij de Berg!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:25

Ann schreef:
Edit: wat is er trouwens onvolwassen aan een paar dansende, blote billen Verward


Vroeger, in mijn jeugd Haha!, hadden we Beavis en Butthead ....en die hadden je dat haarfijn uit kunnen leggen... huhhhuhhhh

Maarreh, voordat ik beschuldigd word van off-topic gaan zal ik nog even inhoudelijk proberen te kijken naar waar hier eigenlijk over gediscussieerd wordt...

Citaat:
..Ik denk dat de plussies verschillen omdat het plussiestopic is uitgegroeid tot een uitwisseling van gedachtes en wederwaardigheden van een groep heel verschillinde mensen die elkaar meer of minder kennen, elkaar respecteren en waarderen zelfs ondanks verschillen van mening.
Geen topic van lege oneliners, geen topic om de beste te willen zijn.

Gewoon het uitwisselen van de dagelijkse zaken met de paarden en andere dingen in een sfeer die heel bijzonder is voor internet.


???? Prima, vasthouden die sfeer en doorgaan waar je mee bezig was zou ik zeggen.....
Misschien wil Bart voor elke keer dat er een nieuw topic gestart moet worden wel even de database hacken en bij iedere deelnemer 100 extra berichten optellen oid. Verward

Ik denk dat ik mezelf maar op ga werpen als pleitbezorger voor een forum van paardlozen met een knolhobbelende wederhelft Want we hebben dan wel Slowchat en Algemeen, maar daar moet ik me nog steeds mengen met dat paardrijdende volk Haha! Haha! (En het aantal berichten dat ik scoor loopt op deze manier nooit op Schijnheilig )
Laatst bijgewerkt door Spades op 24-11-03 00:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:25

Romkabouter en Wmijn"]
*In allemaal Sterre. Waar het onderwerp bij hoort Lachen .
*Sterre, iedere keer een topic in het forum waar het over gaat Lachen
[/quote]
Dan krijg je toch geen "gesprek" meer ??!
Moet ik iedere keer even aan de andere melden (per PB, ofzo, zo´n 20-25 stuks) "ga voor de rest van hetgeen ik jullie wil vertellen, even kijken op [PP], [AM], [RT]".....
Jullie zien me al aankomen Tong uitsteken !!
[quote="Romkabouter"]
[quote="Sterre schreef:
of DVT, dan hoort dat zeker ook niet op SC thuis Knipoog ! (Dan wordt het echt tijd voor een apart forum Haha! !)
Misschien is SC juist wel dat fourm
[/quote]
Rom, [SC] is het forum, waar je off-topic mag gaan en met one-liners mag smijten en dat is nu juist wat in het DVT en plussies´topic niet (nauwelijks Knipoog ) gebeurd!!
Uhh.. misschien is de naam van het topic wel gewoon verkeerd gekozen !!
Laatst bijgewerkt door Sterre op 24-11-03 00:28, in het totaal 1 keer bewerkt

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:27

Spades schreef:
Ik denk dat ik mezelf maar op ga werpen als pleitbezorger voor een forum van paardlozen met een knolhobbelende wederhelft Want we hebben dan wel Slowchat en Algemeen, maar daar moet ik me nog steeds mengen met dat paardrijdende volk Haha! Haha!

Is er ooit al geweest, de AchterHand geloof ik, had heeeeeeeeeel weinig succes.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:29

Sterre, maar als je een gesprek wilt voeren, dan is dat dus een chat en zit je op zich goed. Misschien is het dan handiger om een naamsverandering aan te vragen ipv een compleet nieuw forum.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:29

Sterre schreef:
Rom, [SC]
is het forum, waar je off-topic mag gaan en met one-liners mag smijten en dat is nu juist wat in het DVT en plussies´topic niet (nauwelijks Knipoog ) gebeurd!!


Mag ja, staat nergens dat niet moet Haha!