Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
unihvj schreef:Hoi ik heb me zojuist lid gemaakt van jullie forum, puuur en alleen om te kunnen reageren op een foto meeting die ik heb bijgewoond! Maar als ik wil reageren moet ik 25 tips gegeven hebben dus ik ben creatief geweest heb tips gegeven ivm anders geen toegang tot dit topic! maar wat nu heb ik blijkbaar niet alles gelezen en een reactie geplaatst waardoor ik dus een zelfde reactie heb geplaatst op een ouder topic! Heeft jullie vriendelijke moderator mij uit de kudde ?? verwijderd en moet ik opnieuw beginnen! Gaan jullie altijd zo met nieuwe lingen om!? Wordt hier niet heel blij van en jullie werken hier alleen maar irritatie in de hand bij startende bokkers! (omdat ik op de betreffende topic heb laten weten dat ik 25 onzin berichten moest plaatsten alvorens ik op de topic kon reageren krijg ik zon reactie)
Mijn eerste indruk is dus bagger als ik mijn mening mag geven!
greeetz een geirriteerde nieuweling!
bello2005 schreef:unihvj schreef:Hoi ik heb me zojuist lid gemaakt van jullie forum, puuur en alleen om te kunnen reageren op een foto meeting die ik heb bijgewoond! Maar als ik wil reageren moet ik 25 tips gegeven hebben dus ik ben creatief geweest heb tips gegeven ivm anders geen toegang tot dit topic! maar wat nu heb ik blijkbaar niet alles gelezen en een reactie geplaatst waardoor ik dus een zelfde reactie heb geplaatst op een ouder topic! Heeft jullie vriendelijke moderator mij uit de kudde ?? verwijderd en moet ik opnieuw beginnen! Gaan jullie altijd zo met nieuwe lingen om!? Wordt hier niet heel blij van en jullie werken hier alleen maar irritatie in de hand bij startende bokkers! (omdat ik op de betreffende topic heb laten weten dat ik 25 onzin berichten moest plaatsten alvorens ik op de topic kon reageren krijg ik zon reactie)
Mijn eerste indruk is dus bagger als ik mijn mening mag geven!
greeetz een geirriteerde nieuweling!
welkom to bokt.. dit forum moet je niet al te serieus nemen.. dan ga je je eigen maar gek maken..
unihvj schreef:wow na 25 onzin berichten te moeten hebben geplaatst ben ik nu ook hier online hoor hahaha
Nayomie schreef:Denk niet dat deze ''klacht'' zal worden behandeld. Het is een algemene regel waar iedereen zich aan dient te houden. Dit is om spammers te voorkomen, dus niet meer dan logisch. Wil je reageren? Dan zul je écht aan die 25 nuttige berichten moeten komen
IndianLady schreef:Mag ik even opmerken dat voor een vormgeefster ik je taal behoorlijk storend vind. Ik neem aan dat je met een toetsenbord overweg kunt en dus gewoon leestekens kunt gebruiken. In je profiel staat dat je 37 bent, maar gezien je posts en gebrek aan leestekens lijk je wel op iemand van 12.
Geef normaal volwassen commentaar en idd niet iets wat al 10 keer gezegd is en dan ben je gewoon van harte welkom
Je mag best zelf ook moeite doen.