klacht slechte behandeling nieuwe gebruiker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

unihvj

klacht slechte behandeling nieuwe gebruiker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 19:11

Hoi ik heb me zojuist lid gemaakt van jullie forum, puuur en alleen om te kunnen reageren op een foto meeting die ik heb bijgewoond! Maar als ik wil reageren moet ik 25 tips gegeven hebben dus ik ben creatief geweest heb tips gegeven ivm anders geen toegang tot dit topic! maar wat nu heb ik blijkbaar niet alles gelezen en een reactie geplaatst waardoor ik dus een zelfde reactie heb geplaatst op een ouder topic! Heeft jullie vriendelijke moderator mij uit de kudde ?? verwijderd en moet ik opnieuw beginnen! Gaan jullie altijd zo met nieuwe lingen om!? Wordt hier niet heel blij van en jullie werken hier alleen maar irritatie in de hand bij startende bokkers! (omdat ik op de betreffende topic heb laten weten dat ik 25 onzin berichten moest plaatsten alvorens ik op de topic kon reageren krijg ik zon reactie)

Mijn eerste indruk is dus bagger als ik mijn mening mag geven!
greeetz een geirriteerde nieuweling!

tabaflab

Re: klacht slechte behandeling nieuwe gebruiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:13

Ik vind inderdaad sommige reacties van sommige bokkers ook heel vervelend, die 25 berichten moest je volgens mij op informatief hebben inderdaad.

Qwillion

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:14

Het duurt bij mij ook een eeeeeuuuwigheid voordat ik in t BestenBoel mag reageren.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:14

Tja, als jij inhoudloze berichten gaat plaatsen alleen om maar zo snel mogelijk in een topic te komen, dan zijn de mods daar streng in. Lijkt me gewoon terecht. 25 nuttige berichten heb je zo bij elkaar, kleine moeite :)

unihvj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 19:16

ik heb geen inhoudloze berichten geplaatst kijk maar na!
ik heb zoveel mogelijk nuttige tips geplaatst maar zeg nou zelf dit helpt toch alleen maar spam in de hand vind t gewoon nutteloos maar de inhoud die ik heb geplaatst was niet nutteloos! Ik blijf t enorm kinderachtig vinden van de MOD

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:17

Om te beginnen: welkom op Bokt. Bokt is een forum over paarden. De 25 zinvolle en paardengerelateerde berichten hebben wel degelijk een functie, het is een eerste schifting, anders verwordt Bokt binnen de kortste keren tot datingsite omdat iedereen zich aanmeldt en de focus op de paarden dan zoek is. :D

Ik vind het jammer om te horen dat je eerste indruk hier bagger is. Maar misschien ben je dan hier ook niet op je plek.

De foto's zul je iig kunnen bekijken. En wil je reageren, dan zul je toch wat moeite moeten doen om zinvolle berichten bij elkaar te sprokkelen. :D

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:18

Tja lijkt me niet zo moeilijk toch als je het er niet mee eens bent ga je toch gewoon lekker weer weg?

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:21

unihvj schreef:
Hoi ik heb me zojuist lid gemaakt van jullie forum, puuur en alleen om te kunnen reageren op een foto meeting die ik heb bijgewoond! Maar als ik wil reageren moet ik 25 tips gegeven hebben dus ik ben creatief geweest heb tips gegeven ivm anders geen toegang tot dit topic! maar wat nu heb ik blijkbaar niet alles gelezen en een reactie geplaatst waardoor ik dus een zelfde reactie heb geplaatst op een ouder topic! Heeft jullie vriendelijke moderator mij uit de kudde ?? verwijderd en moet ik opnieuw beginnen! Gaan jullie altijd zo met nieuwe lingen om!? Wordt hier niet heel blij van en jullie werken hier alleen maar irritatie in de hand bij startende bokkers! (omdat ik op de betreffende topic heb laten weten dat ik 25 onzin berichten moest plaatsten alvorens ik op de topic kon reageren krijg ik zon reactie)

welkom to bokt.. dit forum moet je niet al te serieus nemen.. dan ga je je eigen maar gek maken..

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:21

Als je het leuk vind om tips te geven dan duren 25 berichtjes in principe niet zo lang. Maar ik snap wel dat het voor je gevoel nutteloos is.

unihvj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 19:22

Ik uit alleen mijn onvrede en het is niet echt een leuke binnenkomer kijk na wat ik heb geplaatst en dan oordelen graag!

unihvj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 19:23

t enige wat nutteloos is geweest wat ik geplaatst had was dat ik t nutteloos vind van die 25 berichten ;) maar goed ik ga iets nuttigs doen en zie wel of ik hier nog terug kom!

unihvj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 19:24

hahah dank je dit had ik net nodig hahaa zal t maar vergeten en weeer n*ttel*os op nieuw beginnen hahah
bello2005 schreef:
unihvj schreef:

welkom to bokt.. dit forum moet je niet al te serieus nemen.. dan ga je je eigen maar gek maken..

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:25

Het schiet ook niet echt op om in een topic met heel veel pagina's een antwoord van 1 regel te geven dat enkel op de openingspost slaat. De tips die jij hebt gegeven zijn vaak al genoemd en voegen dus weinig meer toe. Het kan voor andere mensen nogal vervelend zijn dat mensen het topic niet lezen en in het wilde weg zomaar wat gaan roepen ;) Bij mij duurde het ook eeuwen voordat ik 25 nuttige berichten had. Om dan gelijk te spreken van een 'slechte behandeling' vind ik lichtelijk overdreven.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:28

Mag ik even opmerken dat voor een vormgeefster ik je taal behoorlijk storend vind. Ik neem aan dat je met een toetsenbord overweg kunt en dus gewoon leestekens kunt gebruiken. In je profiel staat dat je 37 bent, maar gezien je posts en gebrek aan leestekens lijk je wel op iemand van 12.

Geef normaal volwassen commentaar en idd niet iets wat al 10 keer gezegd is en dan ben je gewoon van harte welkom ;)
Je mag best zelf ook moeite doen.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:29

Ik vind dat je als nieuwkomer nogal hoog van de toren blaast, eerlijk gezegd :o

Begin anders eens opnieuw, misschien met je eens netjes voor te stellen ;)
En je posts voorzien van hoofdletters en leestekens, is wel zo prettig lezen voor de overige gebruikers !

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:30

bello2005 schreef:

Kleine tip aan ts: je wordt hier op Bokt net zo serieus genomen als je het forum serieus neemt :D

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:30

en het mag dan wel 9x gezegd worden :S

hier word alles dubbel verteld.. so what
dan moeten ze bijna iedereen hier op hun kl o te geven

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:31

unihvj schreef:
t enige wat nutteloos is geweest wat ik geplaatst had was dat ik t nutteloos vind van die 25 berichten ;) maar goed ik ga iets nuttigs doen en zie wel of ik hier nog terug kom!

We missen je nu al... :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:47

Denk niet dat deze ''klacht'' zal worden behandeld. Het is een algemene regel waar iedereen zich aan dient te houden. Dit is om spammers te voorkomen, dus niet meer dan logisch. Wil je reageren? Dan zul je écht aan die 25 nuttige berichten moeten komen :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 19:56

Voor iedereen gelden dezelfde regels, dat lijkt me logisch.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:06

unihvj schreef:
wow na 25 onzin berichten te moeten hebben geplaatst ben ik nu ook hier online hoor hahaha

Tja je zegt het hier zelf al, dat je onzinberichten plaatst. Jij kan het allemaal maar onzin vinden. Wij vinden het vervelend als er steeds meer mensen bijkomen die zich aanmelden en dan allerlei flauwekul neerzetten.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:42

Nayomie schreef:
Denk niet dat deze ''klacht'' zal worden behandeld. Het is een algemene regel waar iedereen zich aan dient te houden. Dit is om spammers te voorkomen, dus niet meer dan logisch. Wil je reageren? Dan zul je écht aan die 25 nuttige berichten moeten komen :j

Juist. Daarnaast: Als je echt geïnteresseerd bent in paarden dan zijn die 25 posts ook weer niet zo heel erg moeilijk. Plus dat bokt een paardenforum is, met als leuke bijzaak dat je naar meetings (fotomeetings in jouw geval) kan.

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:46

IndianLady schreef:
Mag ik even opmerken dat voor een vormgeefster ik je taal behoorlijk storend vind. Ik neem aan dat je met een toetsenbord overweg kunt en dus gewoon leestekens kunt gebruiken. In je profiel staat dat je 37 bent, maar gezien je posts en gebrek aan leestekens lijk je wel op iemand van 12.

Geef normaal volwassen commentaar en idd niet iets wat al 10 keer gezegd is en dan ben je gewoon van harte welkom ;)
Je mag best zelf ook moeite doen.

Hé ik ben 13

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:50

Ik snap inderdaad dat dat lastig kan zijn. Bij mij duurde het ook een paar maanden voordat ik 25 nuttige berichten had, ik heb namelijk niet veel tips voor anderen, omdat ik zelf nog een beginnende ruiter ben.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:02

Je hoeft niet perse tips te hebben, vragen stellen mag ook.