Ik heb me gewoon helemaal nooit voorgesteld op bokt!
Nou begon mijn boktleven op 15-06-09, en heb zometeen 7600 berichten geplaatst, zit ik over 13 dagen 4 jaar op bokt, en jullie denken nog steeds, die is die Ladybird nou eigenlijk.... zo af en toe komen we haar tegen, maar wie ze is geen flauw idee. 
Ik ben Margreet!
maar op bokt word ik vaak Greet genoemd. Ik ben 19 jaar oud en ik doe met een beetje geluk nog 10 dagen mijn opleiding Paardenhouderij. morgen begint mijn Eindexamen die bestaat uit 10 dagen stage lopen
verder heb ik nog als hobby, gezellig doen met vriendinnen, mn moeder en mn zusjes, en vind het ook nog leuk om te lezen, te zonnen, en natuurlijk bokken
Ik ga helaas paardloos door het leven, maaar door de opleiding toch de hele week met paarden bezig
Af en toe rijd ik een lieve tinker op mijn oude stagebedrijf
voor de rest ben ik idioot, lang niet goed (zoals je merkt), maar wel vrolijk en gezellig:D sommige mensen vinden mij ook nog lief
soms kan ik ook nog serieus en normaal doen, maar dat is wel een lastig puntje. Ik hoop dat jullie nu toch wat meer over mij weten, Als je nog wat wilt weten over mij mag je natuurlijk altijd vragen stellen
Groetjes, en tot vaker op bokt! want ik ben er regelmatig!