Ik kwam erachter dat ik iaat dingen vergeten was dus nogmaals ga ik me voorstellen,
Ik ben susanne, 13 jaar en zit in het eerste jaar van de middelbare school. Ik kom uit de provincie Groningen, en mijn hobbies zijn paardrijden, dansen, kletsen, lachen, fotgraferen en uitgaan met vriendinnen.
Ik heb een paardje Joppe, 12 jr oud, Friesxnewforest, en 1,55,5 hoog. Ik rijd dressuurwedstridjen met hem (B+5) spring met hem (B) en cross met hem (B) verder houd ik ook veel van vrijheidsdressuur, want ik merk dat ik daardoor een betere band met hem krijg en hem meer vertrouw.
Verder heb ik 2 Shetlanders, Heidi en Rosa, 9 en 4 jaar, Heidi is de moeder van Rosa, ze zijn beiden rond de 1 meter hoog, vroeger heb ik op deze pony's gereden, maar nu doe ik voornamelijk vrijheidsdressuur met ze, en soms rijd mijn buurmeisje op ze.
Ik heb toen ik 7 jaar was als sinterklaascadeautje een keer gekregen dat ik 6 week elke zaterdag op een pony mocht rijden, en dat als het goed ging ik die pony zou krijgen, ze heette Leandra was 4 jaar oud, net 3 maanden onder het zadel en 1.51 hoog. Ik had toen 5 week zonder problemen op hem gereden. Het enige wat ik nog niet met hem had gedaan was galopperen, en de laatste keer vonden we het tijd worden dat, ik ook maar eens moest galopperen. Toen ben ik van Leandra gevallen, heb ik mijn rib gekneusd en had ik een hersenschudding, en heb ik die pony niet gekregen.
Ik heb vorig jaar met pijn in mijn hart mijn eerste eigen pony moeten verkopen, haar naam was Spice , 1.29 hoog en 29 jaar oud, Spice werd ziek en is toen naar een kliniek gegaan en staat nou in de wei op een pension, en ik ga nog heel vaak bij jaar kijken.