Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BOKTMANDYY schreef:Ik vind het ook onzin, net wat jij zegt, je moet toch gewoon vragen kunnen stellen op bokt, daar is de wie wat waar toch ook voor gemaakt, ik stel ook vragen als ik iets niet weet, volgens mij is dat gewoon heel erg normaal hoor, dus maak je niet druk.
En de kindjes die verhalen schrijven die niet kloppen, die hebben of aandacht te kort of ze 'wonen' nog een beetje in hun fantasie wereldje, niks om je zorgen over te maken
xTammyy schreef:Dan vraag ik me toch af wat voor vragen je stelt want ik ben 17 en ik heb werkelijk nog nooit die benaming naar m'n hoofd gekregen
xTammyy schreef:Dan vraag ik me toch af wat voor vragen je stelt want ik ben 17 en ik heb werkelijk nog nooit die benaming naar m'n hoofd gekregen
TsarinaZ schreef:BOKTMANDYY schreef:Ik vind het ook onzin, net wat jij zegt, je moet toch gewoon vragen kunnen stellen op bokt, daar is de wie wat waar toch ook voor gemaakt, ik stel ook vragen als ik iets niet weet, volgens mij is dat gewoon heel erg normaal hoor, dus maak je niet druk.
En de kindjes die verhalen schrijven die niet kloppen, die hebben of aandacht te kort of ze 'wonen' nog een beetje in hun fantasie wereldje, niks om je zorgen over te maken
nou ja meestal krijg je dan zo van die antwoorden 'neem een lesgeefster' of 'voor penny vragen heb ik geen tijd' of 'duidelijk zit jij nog in je penny jaren' dat vind ik gewoon heel grof overkomen... Ik ben bijna 17 en voel me dan aangesproken alsof ik een kind van 5 ben gewoon omdat ik vragen stel over hoe zij het zouden aanpakken met dingen waar ik minder ervaring mee heb. naatuurlijk vraag je zo een dingen aan je lesgeefster maar je kan beter meerdere opties bekijken dan maar 1 vind ik persoonlijk
xTammyy schreef:Kan me voorstellen dat je een boel vragen hebt in die situatie ja.
Vaak vind ik dat mensen die zoiets tegen iemand zeggen ook nogal kort door de bocht.. Maar ja dat heb je vrij snel op bokt :/
Frankaas schreef:Mijn idee van "penny" zijn de meisjes die tegen mensen vertellen dat ze een wilde hengst hebben die alleen zij kunnen temmen en die een weiland binnen lopen om vervolgens van alles en nog wat met een pony te doen. Je pony vaak vlechten of met "roze" rijden versta ik niet onder penny. Dat heet gewoon lol met je knol. Fantasieën mogen altijd over die wilde hengsten etc. maar andere mensen dat wijs maken, nee dankje. De betweterige die álles over paarden en pony's weten en die geen tips ontvangt vind ik ook wel penny.