Als ik bij mijn eigen berichten een woord intyp wat ik wil zoeken, kan ik niet verder als de eerste bladzijde. Als ik op 2,3,4 of weet ik het druk dan gaat hij gewoon terug naar al mijn eigen berichten! Hebben jullie dat ook?
Ik heb even gekeken, maar bij mij is dat niet zo. Ik krijg bij mijn zoekterm 32 pagina's aan berichten waar het woord in voorkomt en daar kan ik ook gewoon doorheen bladeren.
Dit gaat op dit moment niet goed inderdaad. Dat ligt niet aan jullie computer maar aan de achterkant. Dit is pas veranderd, omdat de stipjes niet goed werkten op pagina 2 en verder.
Nu heeft bart het zo aangepast dat ook op pagina 2 de stipjes gebruikt worden, maar omdat stipjes heel anders werken dan het zoeksysteem, werkt het gewone zoeken niet meer. Dat moet dus nog even netjes samengevoegd worden.
Iedereen kan de juiste zoekresultaten overigens krijgen via uitgebreid zoeken, en dan bij auteur je eigen naam invullen. Dat is wel wat meer werk maar als je echt een topic moet vinden kun je zo de juiste resultaten krijgen.