Zou dit ook handig zijn voor tablet en telefoon gebruikers? Lijkt mij in sommige gevallen ideaal. Bijvoorbeeld in foto topics, foto's heb ik dan al een keer gezien maar wil da de verdere reacties lezenen dan moet ik helemaal naar beneden swypen . Meer die het wel handig lijkt en tweede vraag, is het te realiseren?
Een soort van knopje bovenaan de pagina met Ga omlaag ofso?
Zoolgangster
Geplaatst: 21-05-13 23:16
Ja dat swipen is op nogal wat tablets een ellende, heb ik gemerkt (ik typ dit bericht nu op een ouderwets toetsenbord van een ouderwetse computer trouwens).
Mellow
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-13 23:16
Links, waar je naam staat staat het woordje omhoog, als je daar op klikt gaat de pagina omhoog, wat ik bedoel is zo'n zelfde knopje maar dan omlaag.
Dat lukt niet altijd.. Heel vaak kom ik bovenaan de pagina uit, terwijl ik halverwege was. Bijv. halverwege pagina 5, en dan kom ik uit pagina 6. Of ik was net aan de OP begonnen, kom ik later een x terug, dan springt-ie naar pagina 2.
Utixo
Geplaatst: 22-05-13 09:01
Dat zou mooi moeten zijn Bart, maar dat werkt voor geen meter. De oranje streep staat soms een pagina eerder, soms 2.
Ik bok altijd via de normale site, ook via mobiel. Eens ff kijken.
Gevonden!
Wat mij ook opvalt is dat als je op de titel klikt, je vaak op pagina 1 uitkomt. Ook als je hem al een paar keer hebt gelezen. Je moet vaak op het blaadje klikken, of gokken op welke pagina je bent gebleven.
Gebeurt dat uitkomen op pagina 1 alleen op m.bokt of ook op gewoon bokt via mobiel? In het eerste geval: dat kan kloppen want volgens mij is de aanpassing die ooit op bokt gedaan is (de hele titel naar nieuwste bericht ipv alleen dat kleine icoontje) niet overgenomen op m.bokt.
Gebeurt het ook op de gewone bokt dan moet er wat verder gezocht worden.
Ik zit op het gewone bokt. En idd dat van die oranje streep gebeurt heel vaak niet. En ook als ik een link aan klik en dan daarna terug naar bokt wil is bokt ineens een pagina verder gegaan in het topic.