Hanna_94 meldt zich :D

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hanna_94

Hanna_94 meldt zich :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 11:19

Hoi bokkers

Ik ben Joyce, (bijna) 19 jaar, en woon in België (omgeving Mol-Geel). Het zal jullie dus niet verbazen dat ik eigenlijk meer actief ben op bokt.be :)
Ik heb de paardenmicrobe gekregen rond mijn 9de, toen ik per toeval een stel shetters langs de straat zag staan en uiteindelijk er mee mocht gaan rondhobbelen in de bossen.
Door verhuis ben ik op zoek gegaan naar iets anders, en ben ik terecht gekomen in een manege. Na een jaartje had ik het daar wel gezien en ben ik op zoek gegaan naar verzorgpaarden. Na verschillende plaatsen te hebben bezocht, ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij maxime, een 16 jarige ruin.
Ik heb het geluk gehad deze knappe lieve man 2 jaar te mogen verzorgen, het was echt mijne schat!
Maar door omstandigheden ben ik uiteindelijk opnieuw op zoek moeten gaan naar een verzorgpaard, en zo ben ik terecht gekomen bij Hanna, een friese merrie. Het is een schat van een paard, maar ze heeft wel haar eigen willetje.
2 weken geleden is zij bevallen van een knap arabo-fries merrieveulen, Phyra.
Het lukt me nog niet om foto"s te uploaden, maar van zodra het me lukt zal ik de 2 meiden zeker wel eens voorstellen :)

Buiten het rijden en verzorgen van de paardjes, houdt ik me ook bezig met paardenfotografie; https://www.facebook.com/pages/Joyce-To ... 8200220226
Ik hoop deze zomer ook voor het eerst deel te kunnen nemen aan fotomeetings :)

Pieter25

Re: Hanna_94 meldt zich :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 23:47

Welkom op bokt!

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 17:57

Leuk om je verhaal te lezen en natuurlijk welkom op bokt NL.
Heb je misschien ook foto's van je paard voor hier?

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 15:45

Seb8iaan, ja hoor. Het is me ook eindelijk gelukt om foto's te uploaden :D

Phyra, foto is ondertussen al wel van anderhalve week geleden ongeveer
Afbeelding
Mama, de knappe fries.
Afbeelding

Door omstandigheden zal ik heel waarschijnlijk ook afscheid moeten nemen van Hanna en Phrya (handtastelijkheid van de eigenaar), vind het heel spijtig voor de paarden. Maar op deze manier is het ook niet meer tof voor mij om de paarden te verzorgen.

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:30

He Joyce, leuke foto's!
Wel erg jammer dat het verzorgen dan ophoudt. Heb je al alternatieven?

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 16:44

Ja, gelukkig wel :)
Een vriendin van me heeft een stel quarters staan waar ik me mee mag bezig houden, en door een zoekertje op kapaza ben ik in contact gekomen met iemand die vlak bij mij woont. Deze heeft 4 shetters staan, en 2 rijpaarden waarvan ik dan op 1 zou mogen rijden.
Zonder paarden zal ik dus wel niet komen te staan, maar het had leuk geweest moest ik het veulen zien opgroeien etc. Maar ach, ik heb nog een heel leven voor mij en nog genoeg kansen om veulentjes te zien opgroeien :)

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:48

O kijk dat klinkt toch wel leuk, vooral lekker positief blijven.
Nu je weet je hoe foto's kan uploaden, misschien wel een idee om wat op je profiel te zetten ;)